Golf_TGI

Η τάση για χρησιμοποίηση φυσικού αερίου ως καύσιμο στα αυτοκίνητα ολοένα και γίνεται μεγαλύτερη, με τη Mercedes, Fiat, Kia, Seat και άλλες εταιρίες να έχουν παρουσιάσει αντίστοιχες προτάσεις.

Η Volkswagen μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι αυτής της τεχνολογίας με τη παρουσίαση των TGI κινητήρων της, με τη γερμανική εταιρία να θέλει να κάνει μπαμ, όπως έκανε με τους πετρελαιοκινητήρες στις αρχές της δεκαετίας του ’90.

Τώρα στρέφει τη προσοχή της στο bi-fuel Golf, που είναι ικανό να καλύψει 420 χλμ με φυσικό αέριο και άλλα 940 χλμ. με τη βενζίνη. Το ακόμα πιο δελεαστικό στοιχείο της κίνησης με φυσικό αέριο είναι οι μειωμένες εκπομπές CO2, που είναι μικρότερες και από τις αντίστοιχες κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, όντας περίπου 25% πιο “καθαροί”. Επιπλέον τα αυτοκίνητα με CNG απαιτούν λιγότερες επενδύσεις για να έχεις αυτούς τους μειωμένους ρύπους σε σύγκριση με τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τέλος, υπάρχει και το θέμα της διαθεσιμότητα των φυσικών πόρων, καθώς σύμφωνα με υψηλά ιστάμενο επιστήμονα της Shell, τα παγκόσμια απόθεμα φυσικού αερίου φτάνουν για τουλάχιστον 250 χρόνια.

Αυτοί είναι οι παράγοντες που η VW έχει κατά νου γα τη μείωση μέσο όρου των εκπομπών CO2 του στόλου της στα 95 γρ/χλμ μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Έτσι, προγραμματίζουν να προσφέρουν μελλοντικά τη τεχνολογία TGI σε κάθε μοντέλο τους, και μετά το ήδη υπάρχον Golf TGI θα ακολουθήσει το φθινόπωρο ένα πεντάπορτο wagon μοντέλο.

[Πηγή: Automotive News]