Opel Insignia OPC Facelift 2014

Αυτό είναι το ανανεωμένο Opel Insignia OPC το οποίο θα παρουσιαστεί μαζί την υπόλοιπη γκάμα του Insignia στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Ο V6 2,8-λίτρων κινητήρας του αποδίδει πλέον 325 άλογα με 435 Nm ροπής – και όχι 400 που έλεγαν οι φήμες – επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα (6,3 δευτ. στην έκδοση Sports Tourer), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα (μπορεί να πιάσει τα 270 χλμ/ώρα χωρίς το περιοριστή).

Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο, που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Haldex με τα φρένα του να είναι της Brembo. Το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να να μεταβάλλει τη ροπή από 0 έως 100% ανάμεσα στους δύο άξονες

Opel Insignia OPC Facelift 2014

Στιλιστικά απέκτησε νέους προφυλακτήρες, νέα διακοσμητικά με την Opel να έχει βελτιώσει την ανάρτηση, το σύστημα FlexRide, τον πίσω άξονα καθώς και το ESP. Στο εσωτερικό συναντάμε Recaro bucket καθίσματα τα οποία μπορούν να διαθέτουν μνήμες και δερμάτινη επένδυση, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας IntelliLink, νέο επιλογέα ταχυτήτων, νέο τιμόνι με paddles όταν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο και νέο πίνακας οργάνων. Εκτός από τις βασικές πληροφορίες, προβάλλονται επίσης η πίεση και η θερμοκρασία λαδιού, τα επίπεδα της μπαταρίας, η θέση της πεταλούδας γκαζιού, η δύναμη πέδησης καθώς και οι πλευρικές επιταχύνσεις στην προαιρετική οθόνη 8″ του νέου συστήματος IntelliLink.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Νέο Insignia OPC: Παγκόσμια Πρεμιέρα για το Απόλυτο ‘Εργαλείο’ της Opel

  • Τολμηρή εμφάνιση: Νέα σχεδίαση σε συνδυασμό με στοιχεία ταυτότητας OPC
  • Υπερσύγχρονη τεχνολογία: Τροποποιημένο πλαίσιο για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση
  • Λεπτομερείς ενδείξεις: Οθόνη οργάνων με εξειδικευμένα δεδομένα κινητήρα

Με 239 kW/325 hp και μέγιστη ροπή 435 Nm, το Insignia OPC είναι το κορυφαίο σπορ μοντέλο της οικογένειας Opel. Το AWD μοντέλο κάνει το ντεμπούτο του με νέα, ανανεωμένη εμφάνιση και τροποποιημένο πλαίσιο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (ΙΑΑ) της Φρανκφούρτης  (12 – 22 Σεπτεμβρίου).

«Το Insignia OPC ακτινοβολεί μία νέα λάμψη,» σχολιάζει ο Volker Strycek, Διευθυντής στον τομέα Αυτοκινήτων Υψηλών Επιδόσεων & Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. «Δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια, οι μηχανικοί αναβάθμισαν το εκπληκτικό μοντέλο μας. Αυτό είναι εμφανές στη σχεδίασή του και στις αυξημένες οδηγικές επιδόσεις κάτι που εύλογα κατατάσσει το OPC μεταξύ των κορυφαίων, μεσαίων σπορ αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.»

Προσοχή στη λεπτομέρεια – μέσα κι έξω

Το νέο Insignia OPC εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά. Τα αισθητικά ανανεωμένα εμπρός και πίσω τμήματα, με σχεδιαστικά στοιχεία ταυτότητας OPC όπως οι ‘κυνόδοντες’ εμπρός και στο διακοσμητικό της απόληξης εξαγωγής πίσω, υπογραμμίζουν τη δύναμή του και διεγείρουν τη φαντασία για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων στο Nürburgring.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα πλαισιώνει προηγμένες τεχνολογίες. Το πλαίσιο OPC αναβαθμίζεται με ιδιαίτερη έμφαση στον ανασχεδιασμένο πίσω άξονα – όπως τα υπόλοιπα μέλη της νέας οικογένειας Insignia – όπου οι μηχανικοί έχουν τροποποιήσει περίπου το 60% των εξαρτημάτων. Επιπλέον, τα χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών έχουν βελτιωθεί με πολυάριθμα μέτρα αναβάθμισης. Νέο λογισμικό ESP επιτρέπει μεγαλύτερη ακρίβεια στη ρύθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς κυρίως στην αντίδραση των τάσεων υποστροφής. Τροποποιημένο λογισμικό αποσβεστήρων για το πλαίσιο FlexRide με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ διασφαλίζει βέλτιστο κράτημα στο δρόμο. Αυτό το ειδικό πρόγραμμα για OPC βελτιώνει  τη δυναμική συμπεριφορά, επιτρέποντας ταχύτερη και ακριβέστερη απόκριση σε διάφορους ελιγμούς και οδικές συνθήκες.

Με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και AWD, το Insignia OPC επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0” (Sports Tourer: 6,3”) και μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη). Στην έκδοση χωρίς ηλεκτρονικό κόφτη, το OPC με μηχανικό κιβώτιο αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Το ισχυρό σύστημα πέδησης Brembo διασφαλίζει ταχεία επιβράδυνση με μέγιστη ευστάθεια ακόμα και σε σκληρή χρήση.

Επιπλέον, το Insignia OPC εφοδιάζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4×4. Το σύστημα AWD περιλαμβάνει συμπλέκτη υψηλής ποιότητας που λειτουργεί σύμφωνα με τις αρχές Haldex, και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τη διασφάλιση της μέγιστης πρόσφυσης. Προσαρμόζεται στις υπάρχουσες οδικές συνθήκες και μεταβάλλει την κατανομή ροπής ομαλά από 0 έως 100% μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, καθώς και μεταξύ των πίσω τροχών. Σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πλαίσιο FlexRide, το σύστημα AWD εγκαινιάζει νέα πρότυπα στους χρόνους αντίδρασης και ελέγχου.

Αγωνιστική αίσθηση διάχυτη και στο εσωτερικό

Η καμπίνα υποδέχεται τους οδηγούς OPC μέσα σε μία γνήσια αγωνιστική ατμόσφαιρα. Καθίσματα Recaro – προαιρετικά δερμάτινα με λειτουργία μνήμης – ο επιλογέας OPC, το νέο ταμπλό οργάνων και η κεντρική κονσόλα αποπνέουν μία ανώτερη αίσθηση. Πέραν των βασικών πληροφοριών, οι οδηγοί μπορούν να βλέπουν λεπτομέρειες όπως πίεση και θερμοκρασία λαδιού, τάση μπαταρίας, θέση γκαζιού, ισχύς φρένου και δύναμη g που απορρέει από την πλευρική επιτάχυνση στην προαιρετική οθόνη ενδείξεων 8 ιντσών.

Το νέο, σπορ τιμόνι (προαιρετικά θερμαινόμενο) περιλαμβάνει μοχλούς όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο για να μπορεί ο οδηγός να εκτελεί γρήγορες μηχανικές αλλαγές, ακόμα και σε automatic mode. Εάν οι μοχλοί παραμείνουν ανενεργοί για τουλάχιστον 12 δευτερόλεπτα, το κιβώτιο συνεχίζει σε automatic mode. Με αυτό τον τρόπο το νέο Insignia OPC συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της μηχανικής και αυτόματης λειτουργίας.

New Insignia OPC: World Premiere for the Ultimate Opel Powerhouse

  • Bold appearance: New design combined with characteristic OPC elements
  • Ultra-modern technology: Modified chassis for even more driving fun
  • Detailed readouts: Instrument display with specific engine information

Rüsselsheim. With 239 kW/325 hp and 435 Nm maximum torque, the Insignia OPC is the ultimate top-of-the-line performer among Opel models. The all-wheel drive model makes its debut with a new, refreshed look and modified chassis at the International Motor Show (IAA) in Frankfurt (September 12 – 22).

“The Insignia OPC dazzles with new radiance,” says Michael Ableson, Vice President GME Engineering. “With great attention to detail, our engineers have given it some decisive fine-tuning. This is evident in its design and in its even better driving performance. This puts the OPC squarely in the first league of mid-size series production sports cars.”

Attention to detail – inside and out

The new Insignia OPC impresses at first glance. The re-styled front and rear, with signature OPC design elements such as distinctive saber-tooth detailing at the front and the tailpipe trim integrated in the rear, underline its power and evoke visions of high-speed laps around the Nürburgring.

The eye-catching bodywork encapsulates state-of-the-art technology. The OPC chassis is enhanced, with special focus on the re-worked rear axle – as in the other members of the new Insignia family – where engineers have modified around 60 percent of the componentry. In addition, noise and vibration behavior is improved through numerous fine-tuning measures. New ESP software enables even more precise dynamics tuning, especially in reaction to understeer tendencies. Modified damper software for the FlexRide chassis with its adjustable shock absorbers ensures optimum roadholding. This OPC-specific programming improves driving dynamics, allowing a quicker and more precise response to different maneuvers and road conditions.

With six-speed manual transmission and all-wheel drive, the Insignia OPC sprints from zero to 100 km/h in 6.0 seconds (Sports Tourer: 6.3 seconds) and reaches a top speed of 250 km/h (electronically limited). In unrestricted specification, the OPC with manual transmission goes on to a maximum speed of 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). The high performance, Brembo braking system ensures rapid deceleration with maximum stability, even during high-intensity use.

In addition, the Insignia OPC benefits from its electronically controlled 4×4 system. The all-wheel drive system incorporates a high-quality clutch, operating on Haldex principles, and an electronic limited-slip differential to ensure superb traction. It constantly adapts to prevailing road conditions and varies torque distribution seamlessly from zero to 100 percent between the front and rear axles, as well as between the rear wheels. In combination with the electronically controlled FlexRide premium chassis, the all-wheel drive system sets standards in terms of reaction time and vehicle control.

Motorsports feeling flows into interior

The cabin welcomes OPC drivers with pure motorsport ambience. Recaro performance seats, also optionally available in leather with a memory function, the OPC gearshift knob and a completely new main instrument panel and center console exude premium flair. Beyond basic information, drivers can see specific details like oil pressure and temperature, battery voltage, throttle position, brake power and the g-force resulting from lateral acceleration on the optional, 8-inch instrument readout display.

The new performance steering wheel (optionally heated) features shift levers when it is combined with automatic transmission. This enables the OPC driver to execute extremely quick manual shifts, even when in automatic mode. If the shift levers are then idle for at least 12 seconds, the vehicle continues to drive normally in automatic mode. In this way the new Insignia OPC comfortably combines the advantages of a manual and automatic operation.