Φήμες: Θα βγάλει η Honda μικρό, προσιτό, πισωκίνητο sports car;

Σχετικά άρθρα

HONDA_1L_SPORT

Διαβάζοντας αυτή την “είδηση” -τα εισαγωγικά γιατί είναι περισσότερο φήμη παρά γεγονότα-, είχα την εντύπωση πως διάβαζα ευχολόγια. Δεν λέω πως είναι παντελώς αβάσιμη αλλά πως απλά, δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

Τι εννοώ; Σύμφωνα με το GTChannel, πηγή εντός της Honda ανέφερε πως οι ιθύνοντες στην Ιαπωνική εταιρία σκέφτονται πολύ σοβαρά την προοπτική ενός προσιτού sports car. Για να σας προλάβω, δεν μιλάμε για τον διάδοχο του S2000 αλλά στην ουσία για τον διάδοχο του S800, παρακάμπτοντας εντελώς το ακριβότερο-από-αυτό-που-θέλουν-να-κάνουν S2K! Σκεφτείτε λοιπόν μικρό, ελαφρύ, γρήγορο και  φθηνό.

Προφανώς, οι προοπτικές του αυτοκινήτου έγιναν ξαφνικά πολύ καλύτερες όταν τα μεγάλα κεφάλια στην Honda είδαν την επιτυχία του Toyota GT86 αλλά αν επαληθευτούν οι φήμες, το νέο sportscar της Honda δεν θα τεθεί αντιμέτωπο με το 86 καθώς δεν θα είναι στην ίδια κατηγορία. Το “S1500” -ελλείψει άλλους ονόματος ας το πούμε έτσι-, θα είναι μικρό, μικρότερο ακόμα και από το Mazda MX-5 και θα κινείται από έναν τετρακύλινδρο 1.300 ή 1.500 κ.εκ. με i-VTEC που θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Αν επιλεχθεί η δεύτερη επιλογή κινητήρα, τότε θα μπορούσαμε να μιλάμε για μία έκδοση του κινητήρα του Fit/Jazz που αποδίδει έως και 130 άλογα. Μην σας φαίνονται λίγα τα άλογα γιατί το όχημα –αν τελικά πάρει το πράσινο φως- δεν θα ζυγίζει πάνω από 900 κιλά ενώ φυσικά θα είναι πισωκίνητο και λογικά, δεν θα κοστίζει περισσότερα από 20.000$. Υπάρχουν συζητήσεις μάλιστα που θέλουν το S1500 να είναι κεντρομήχανο, όπως το Honda Beat.

Τέλος, όσον αφορά τον σχεδιασμό του φημολογούμενου μοντέλου, στην Honda υπάρχουν δύο επιλογές. Η πρώτη είναι ένα αυτοκίνητο που θα παραπέμπει στο Civic που κυκλοφορεί τώρα -σας παρακαλώ, όχι!-. Η δεύτερη και κατά τη γνώμη του γράφοντος πιο πιθανή και πιο ελκυστική, είναι να χρησιμοποιηθεί ένα σχέδιο βασισμένο στο N-ONE σαν αυτό που βλέπετε στην κεντρική φωτογραφία. Πέρα από την πλάκα για το Civic, το σχήμα του N-ONE είναι πιο ταιριαστό γιατί αποτελεί φόρο τιμής στο S800 χωρίς ωστόσο να είναι υπέρμετρα ρετρό. Αν τελικά εγκριθεί το project, θα το δούμε να βγαίνει στην παραγωγή το 2015 ή 2016 που σημαίνει πως το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί το 2014 -ή μήπως ακόμα και στην έκθεση του Τόκιο φέτος;-.

[Πηγή: GTChannel]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα