mercedes_f1_w04_shanghai_practice

Αρχικά, να ξεκαθαρίσουμε πως τα χιλιόμετρα που έγραψε στο παράνομο τεστ της Βαρκελώνης, έπαιξαν το βασικότερο λόγο σε αυτή την προσπάθεια. Έπειτα, οι αλλαγές στη δομή των Pirelli, που έγιναν μετά τον “ιδιαίτερο” αγώνα στο Silverstone, βοήθησαν όλες τις ομάδες που είχαν πρόβλημα με τη φθορά. Τώρα όμως μάθαμε και κάτι ακόμα.


Ο Russell Batchelor, κατάφερε να πάρει στο Ιταλικό grand prix, μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία στην οποία φαίνεται το εσωτερικό της ζάντας. Αυτή η φωτογραφία λοιπόν, αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο απάγουν στη Mercedes, τη θερμότητα από τα εμπρός και τα πίσω ελαστικά.

Screen-Shot-2013-09-13-at-11.15.10

Η εσωτερική πλευρά της στεφάνης του τροχού, καλύπτεται με μικρές προεξοχές. Αυτό το φαινόμενο με τα λακκάκια, δημιουργεί μεγαλύτερη επιφάνεια στην οποία απάγεται η θερμότητα που παράγεται από το ελαστικό. Η συγκεκριμένη λύση φαίνεται ότι είναι αρκετή, για να εξασφαλίσει ότι τα ελαστικά παραμένουν στο κρίσιμο παράθυρο βέλτιστης θερμοκρασίας λειτουργίας.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Mark Gillan, πρώην επικεφαλής μηχανικό της Williams, το σχέδιο είναι ιδιαίτερα περίπλοκο ώστε να επιτευχθεί σωστά και μπορεί να προσφέρει βελτίωση της τάξης του 25 – 30%.

Αυτό το περίπλοκο και σκαλισμένο μοτίβο με λακκάκια, δεν είναι απλό στην κατασκευή του και ως εκ τούτου δείχνει πως πολλή έρευνα και ανάπτυξη, έχει πάει προς την ανάπτυξη αυτού του στοιχείου και την απόδειξη του οφέλους που θα δώσει, πριν από τη δέσμευση για την κατασκευή του.

Μπορεί να δώσει μέχρι και 25 έως 30% βελτίωση της θερμικής μεταφοράς, σε σχέση με μια λεία επιφάνεια, την οποία χρησιμοποιούν αυτή τη στιγμή, όλοι οι αντίπαλοι της Mercedes.

Screen-Shot-2013-09-13-at-11.12.48

[Πηγή: F1 times | Photo Copyrights: XPB/Russell Batchelor]