pirelli_02

Μετά από 28 ώρες συνεχών αναλύσεων, η Pirelli κατέληξε σε μια σειρά από αίτια για τα γεγονότα του Βρετανικού Grand Prix. Αυτά είναι:

  • Η επιλογή των ομάδων να τοποθετήσουν ανάποδα, τα ασύμμετρα πίσω λάστιχα (δεξιά-αριστερά).
  • Η χρήση μικρότερης από τη συνιστώμενη πίεση ελαστικών.
  • Η χρήση ακραίων γωνιών κάμπερ.
  • Τα ιδιαίτερα επιθετικά kerb που βρίσκονταν στις γρήγορες στροφές του Silverstone.

Ο Paul Hembery δήλωσε:

Αυτό που συνέβη στο Silverstone, ήταν εντελώς απροσδόκητο και ήταν η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο σε περισσότερο από έναν αιώνα της Pirelli στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτά τα γεγονότα, που μας έχουν αναστατώσει μεγάλο βαθμό, έχουν τονίσει τον επείγοντα χαρακτήρα των αλλαγών που έχουμε ήδη προτείνει και που θα εισαχθούν στη Γερμανία την Παρασκευή.

H Ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε πως θα χρησιμοποιηθούν στη Γερμανία, πίσω ελαστικά με δομή από κέβλαρ αντί για ατσάλι, όπως εκείνα που πρωτοδοκίμασε στον αγώνα του Καναδά. Με δεδομένο ότι και αυτά τα ελαστικά είναι ασύμμετρα, θα απαγορεύεται αυστηρά η εναλλαγή τους (δεξιά-αριστερά), ενώ τα εμπρός ελαστικά θα παραμείνουν ως έχουν. Στη συνέχεια θα εισαχθεί μια νέα σειρά ελαστικών, από τον επόμενο γύρο στην Ουγγαρία, τα οποία θα συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά των ελαστικών του 2012 με την απόδοση των γομών του 2013. Ουσιαστικά, θα έχουν δομή και κατασκευή ίδια με εκείνη του 2012, η ​​οποία εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση και ασφάλεια. Ενώ οι γόμες  θα είναι ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται το 2013 και θα εγγυώνται ταχύτερους χρόνους και ευρύτερο φάσμα λειτουργίας.

Η Pirelli πιέζει και για αλλαγές στους κανονισμούς, που θα της επιτρέψουν την πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και τα οποία αφορούν βασικές παραμέτρους όπως η πίεση των ελαστικών, η θερμοκρασία τους και οι γωνίες κάμπερ, ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη λειτουργία των ελαστικών.

Η FIA από την πλευρά της, ανακοίνωσε πως το τεστ νέων οδηγών θα πραγματοποιηθεί με τους επίσημους οδηγούς των ομάδων, υιοθετώντας έτσι την πρόταση της Ferrari, σε μία προσπάθεια να λυθούν μία και καλή τα προβλήματα με τα ελαστικά. Επίσης εξετάζεται και η επέκταση του τεστ κατά μία ημέρα. Η ομάδα της Mercedes, αποδεχόμενη τον αποκλεισμό της και μη θέλοντας να δημιουργήσει προβλήματα, δεν θα λάβει μέρος στο τεστ.

[Πηγή: Formula 1]