2011_ford_transit_connect_xlt

Τα νέα της Ford είναι λίγο σαν σκωτσέζικο ντουζ τελευταία. Εκεί που διαβάζεις για αύξηση παραγωγής για το x μοντέλο, εκεί διαβάζεις στη συνέχεια για την υπόθεση με την κατανάλωση των υβριδικών της. Εκεί που βλέπεις πως τα πράγματα πάνε καλά, εκεί στη συνέχεια ξεπροβάλει ένα άρθρο για το ότι έχει προβλήματα με τους τελωνειακούς στις Η.Π.Α.


Τα προβλήματα της Ford ξεκίνησαν τον Ιανουάριο που μας πέρασε, όταν τελωνειακοί ζήτησαν από την αμερικανική εταιρία να σταματήσει την πρακτική της εισαγωγής επιβατικών Transit Connect οχημάτων που στη συνέχεια τα γδύνει σε μία αποθήκη στη Βαλτιμόρη και τα πουλάει ως επαγγελματικά. Ο λόγος; Για να γλυτώσει μία φορολογία της τάξης του 25% που βαρύνει οχήματα που εισάγονται για επαγγελματική χρήση. Η Ford λοιπόν, τα εισάγει ως επιβατικά, πληρώνοντας μόνο 2,5% φόρο και τα μετατρέπει σε επαγγελματικά! Για να μην κατηγορούμε την Ford, κι άλλες εταιρίες το κάνουν αλλά το κάνουν καλύτερα. Η Chrysler πχ, τα αποσυναρμολογεί μερικώς πριν τα στείλει στις Η.Π.Α. και τα συναρμολογεί ξανά στο εργοστάσιο στη Ν. Καρολίνα.

Όμως η απόφαση κατά της Ford λέει πως «δεν εξυπηρετεί κατασκευαστικό ή εμπορικό σκοπό» αλλά πραγματοποιείται μόνο και μόνο «για να χειραγωγήσει τις χρεώσεις». Η Ford έχει ασκήσει το δικαίωμα έφεσης που έχει, ελπίζοντας για ένα πιο ευνοϊκό αποτέλεσμα ενώ την ίδια στιγμή, σχεδιάζει την κατασκευή της επόμενης γενιάς Transit Connect, να γίνεται στην Ισπανία. Παράλληλα, πιέζει την κυβέρνηση να συνεχίσει να επιβάλλει αυτή τη φορολογία του 25% και στους κατασκευαστές εξ Ιαπωνίας παρά το γεγονός πως άλλοι κανονισμοί –άσχετοι με χρεώσεις και φόρους- κάνουν την εισαγωγή αυτοκινήτων από την Ιαπωνία εξαιρετικά δύσκολη.

[Πηγή: Automotive News]