Pat Fry

Με τις αλλαγές στους κανονισμούς το 2014 είναι πιθανό η οικονομία στο καύσιμο να είναι σημαντικότερη από την απόδοση των μονοθέσιων, σύμφωνα με τον Pat Fry. Οι νέοι κινητήρες, σε συνδυασμό με το ERS, θα δημιουργήσουν μεγάλη διαφορά ανάμεσα στους χρόνους για την καλύτερη στρατηγική και του γρηγορότερου γύρου. Ένα μονοθέσιο δηλαδή μπορεί να μην αγωνίζεται στο 100% των δυνατοτήτων του, μόνο και μόνο για να του φτάσουν τα 140lt καυσίμου που θα επιτρέπονται από τους κανονισμούς.


Ο πρώην σχεδιαστής της McLaren συνεχίζει:

Θα υπάρχουν περιορισμοί τόσο στην ποσότητα καυσίμου, όσο και στην παροχή αυτού και διαφορετικές πηγές ενέργειας. Οι διαφορές μπορεί να είναι τις τάξης του 1,5 δευτερολέπτου ανά γύρο, όσο αφορά το βέλτιστο της επίδοσης και του χρόνου που πρέπει να επιτευχθεί για να σωθεί ενέργεια και καύσιμο. Αναλύουμε ποια μπορεί να είναι η πιο αποδοτική και αποτελεσματική στρατηγική, με την χρήση αυτών που έχουμε. Θα είναι πολύ σημαντικό να υπολογίσουμε για κάθε πίστα που και πότε θα πρέπει να κάνουμε χρήση όλης της απόδοσής μας και που θα πρέπει να κάνουμε οικονομία στο καύσιμο.

Οι οδηγοί θα έχουν πολλά να μάθουν τα οποία είναι αντίθετα με αυτά που έχουν συνηθίσει μέχρι τώρα. Είναι δουλειά μας να τους βρούμε τους καλύτερους εξομοιωτές και να τους βάλουμε να τα δοκιμάσουν. Θα πρέπει να εξασκηθούν παραπάνω, πριν καν ακόμα βγουν στην πίστα για πρώτη φορά. Σίγουρα ο έμπειρος οδηγός είναι ένα πλεονέκτημα. Όσο πιο γρήγορα μάθει κάποιους μηχανισμούς, τόσο πιο εύκολο θα είναι για αυτόν να συγκεντρωθεί στην εξέλιξη του μονοθέσιου

refueling

Υπενθυμίζω ότι η Ferrari φαίνεται να έχει θέμα με την κατανάλωση του νέου της κινητήρα, βασιζόμενος στις δηλώσεις της ίδιας της ομάδας τον Ιούλιο. Ο Luka Marmorini αναφερόμενος στον νέο V6 της Ferrari είχε δηλώσει τότε:

Θα είναι πολύ δύσκολο να αγωνιστούμε όλη τη χρονιά χωρίς πρόβλημα. Μιλάμε για 4 με 5 χιλιάδες χιλιόμετρα ανά κινητήρα, που είναι σχεδόν διπλάσια από αυτά που κάνουμε τώρα.

Ακόμα πιο ανησυχητικός είναι ο νέος κανονισμός που περιορίζει τα καύσιμα στα 100kg ανά αγώνα. Αυτό θα αναγκάσει τους οδηγούς να κάνουν οικονομία στο καύσιμο καθώς θα αγωνίζονται για θέσεις. Η Ferrari πιστεύει ότι μπορεί να είναι επικίνδυνο. Καλώς η Formula 1 σκέφτεται την αποδοτικότητα, αλλά δεν θέλουμε και να γίνει ένα σπορ όπου πας βόλτα στους μισούς γύρους

[Πηγή: GMM]