Mercedes-Benz E 63 AMG (W212) Facelift 2013

Η AMG μόλις πρόσφατα «δοκίμασε τα νερά» της τετρακίνησης με ένα μοντέλο της και όλα τα στοιχεία δείχνουν πως το πείραμα ήταν εξαιρετικά πετυχημένο. Με αυτό δεδομένο, ο νέος –από τον Σεπτέμβριο- επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, δήλωσε:

Έχουμε συγκεκριμένες αγορές που πουλάμε και τα δύο αυτοκίνητα [πισωκίνητη και τετρακίνητη E63 AMG] και τα ποσοστά είναι 90-10 υπέρ της τετρακίνητης. Έτσι, παίρνουμε την απάντηση από τους πελάτες μας.

Και συνέχισε

Δεν υπάρχει ο φόβος του συμβιβασμού της μάρκας όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις όταν χρησιμοποιείς τετρακίνηση.

Οι δηλώσεις αυτές μπορούν να σημαίνουν ένα πράγμα. Πως η χρήση τετρακίνησης στα AMG μοντέλα θα γίνει όλο και πιο συχνή. Το ίδιο πράγμα όσον αφορά στην τετρακίνηση και την απήχηση που έχει από το αγοραστικό κοινό είπε και ο Friedrich Nitschke. Μεγαλύτερη σημασία όμως, έχει η τελευταία δήλωση του Moers: «Υπάρχει ακόμα χώρος για πισωκίνητα αυτοκίνητα».

Νομίζω πως οι κατασκευαστές πρέπει να κάνουν τις έρευνές τους –αν δεν τις έχουν κάνει ήδη- γιατί υπάρχει μία «παγίδα». Πρέπει να δουν το target group του κάθε μοντέλου τους, να μελετήσουν τα «θέλω» του και να αποφασίσουν με βάση αυτό. Μπορεί να μοιάζει προφανές αλλά έχει πολύ μεγάλη σημασία. Δεν αρκεί να κοιτάς τις πωλήσεις ενός μεγάλου, δυνατού estate και να κρίνεις με αυτές για όλη τη γκάμα γιατί δεν έχει το ίδιο κοινό η station wagon E63 AMG με την C63 AMG πχ. Δεν έχει το ίδιο κοινό η station wagon M5 με την M4. Αν η τετρακίνηση προσφέρεται ως επιλογή, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν όμως αποτελεί το μοναδικό powertrain διαθέσιμο, τότε πρέπει οι κινήσεις να είναι πολύ προσεκτικές.

[Πηγή: Motoring]