Nissan GT-R MY2015 (3)

Μαζί με το GT-R Nismo, η Nissan ανακοίνωσε σήμερα και το GT-R MY2015 (MY2014 σε μερικές χώρες) το οποίο σε σχέση με 2014 GT-R διαθέτει επαναρυθμισμένη ανάρτηση που προσφέρει περισσότερη άνεση και καλύτερο κράτημα, LED φωτιστικά σώματα με σύστημα AFS (Adaptive Front lighting System) και πιο premium εσωτερικό.

Στον βασικό εξοπλισμό το GT-R MY2014 φορά τα Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT ελαστικά διαστάσεων 225/40/20 μπροστά και 285/35/20 πίσω, με το σύστημα πέδησης να έχει επαναρυθμιστεί, όπως επίσης και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο σε συνδυασμό με την επαναρυθμισμένη ανάρτηση, προσφέρει εξαιρετική αίσθηση στις υψηλές ταχύτητες.

Η Nissan έχει βελτιώσει την ηχομόνωση του αυτοκινήτου, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει carbon αεροτομή και carbon πορτμπαγκάζ, το οποίο ζυγίζει το μισό από το κανονικό.

Nissan GT-R ΜΥ2015 (11)

Είναι διαθέσιμο και στο νέο κόκκινο χρώμα Gold Flake Red Pearl και στο εσωτερικό του συναντάμε τρεις αποχρώσεις με την μια να είναι σε απόχρωση ελεφαντόδοτου. Το τιμόνι είναι ντυμένο με δέρμα με τα καθίσματα να έχουν επενδυθεί από δέρμα ανιλίνης.

gt-r 2015

Μηχανικά ο twin-turbo V6 3.8-λίτρων κινητήρας δεν έχει δεχτεί απολύτως καμία βελτίωση, συνεχίζοντας να αποδίδει 550 άλογα με 627 Nm ροπής. Οι πωλήσεις του στην Ιαπωνία θα ξεκινήσουν από τις 2 του Δεκέμβρη και στον υπόλοιπο κόσμο θα είναι διαθέσιμο μέσα στο 2014.

[Πηγή: Nissan]

Δελτίο Τύπου

2014 NISSAN GT-R: Η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ!

Το εμβληματικό supercar της Nissan, έρχεται για να δώσει μια νέα οπτική στο γνωστό σλόγκαν της εταιρείας “innovation that excites”, με το μοντέλο του 2014 να προσφέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας και άνεσης, δίχως κανένα συμβιβασμό στην απόδοση, που εξάλλου είναι και το ζητούμενο για αυτό το αυτοκίνητο.

Οι πωλήσεις του μοντέλου 2014 του Nissan GT – R, θα ξεκινήσουν στην Ιαπωνία στις 2 Δεκεμβρίου, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες αγορές ανά την Υφήλιο.

Το Nissan GT – R 2014, προσφέρει μεγαλύτερη οδηγική άνεση, περισσότερη φινέτσα με απαράμιλλη προσοχή στη λεπτομέρεια , ενώ για την απόδοση που κόβει την ανάσα, ούτε λόγος ! Με την πολυδιάστατη προσωπικότητά του, το GT-R, επιτρέπει στον τυχερό οδηγό του να το απολαύσει σε κάθε του πτυχή, είτε αυτό σημαίνει ορεινές διαδρομές με φουρκέτες, είτε οδήγηση στην εθνική οδό ή ακόμα και στο αστικό περιβάλλον .

Οι αλλαγές του Nissan GT-R 2014

Ξεκινώντας από το σασί, οι αλλαγές στο Nissan GT-R 2014, καταφέρνουν να προσδώσουν την απόλυτη αυτοπεποίθηση στον οδηγό του, καθώς η εξαιρετική πρόσφυση των ελαστικών, αλλά και η εκπληκτική επιτάχυνση σε συνδυασμό με την απίστευτα δυνατή πέδησή του, είναι σε θέση να συναρπάσουν ακόμα και επαγγελματία πιλότο της F1!

Η ανάρτηση έχει τελειοποιηθεί σε σημείο που εκμηδενίζει τα επίπεδα θορύβου από την κύλιση των ελαστικών, προσφέροντας μεγαλύτερη ευστάθεια και συνεχές κράτημα.

Η συνεχής και σωστή επαφή του ελαστικού με το δρόμο, επιτυγχάνεται με τη βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού ελέγχου των αμορτισέρ, καθώς και με τις ανάλογες τροποποιήσεις στα εμπρός ελατήρια και την αντιστρεπτική δοκό. Ως αποτέλεσμα αυτών των ρυθμίσεων, ο οδηγός απολαμβάνει στιβαρότητα στην οδήγηση σε πολύ υψηλές ταχύτητες, αλλά και εξαιρετική πρόσφυση ακόμα και σε ανώμαλους δρόμους.

Το αναβαθμισμένο GT – R, εξοπλίζεται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων, για εξαιρετικό κράτημα και ακρίβεια σε όλες τις συνθήκες, χάρη στα σκληρά πλευρικά τους τοιχώματα που μειώνουν την παραμόρφωση και βελτιώνουν την απόκριση του τιμονιού, ακόμα και στις πιο κλειστές στροφές. Τα εμπρός ελαστικά είναι διαστάσεων 255/40ZRF20 (97Y), ενώ τα πίσω 285/35ZRF20 (100Y).

Το σύστημα πέδησης έχει βελτιωθεί για μια πιο σταθερή, γραμμική απόκριση σε καθημερινές συνηθισμένες ταχύτητες, καθιστώντας την ομαλή πέδηση πιο διαισθητική και προσδίδοντας, με αυτόν τον τρόπο, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον οδηγό του, ιδιαίτερα σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Το σύστημα διεύθυνσης του GT -R έχει τελειοποιηθεί, με γνώμονα την ελαχιστοποίηση της προσπάθειας που απαιτείται για ελιγμούς εντός πόλης, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική πληροφόρηση σε οδήγηση υψηλών ταχυτήτων.

Σε ότι αφορά το πλαίσιο του νέου GT-R 2014, η Nissan υιοθέτησε μεθόδους χειρουργικής ακρίβειας και προηγμένης συναρμολόγησης, προκειμένου να επιτευχθεί το όραμά της για τον απόλυτο χειρισμό και την οδηγική άνεση του μοντέλου.

Κάθε κομμάτι του Nissan GT-R 2014, είναι κατασκευασμένο από υλικά που επιλέγονται με σκοπό τη βέλτιστη απόδοση : το «υβριδικό – πολυσυλλεκτικό», από πλευράς υλικών, σώμα του αυτοκινήτου, συνδυάζει ατσάλι, ανθρακονήματα, καθώς και χυτό αλουμίνιο για να επιτευχθεί υψηλή ακαμψία αλλά και μικρό βάρος .

Χάρη στην ακαμψία της κατασκευής του σώματος του GT – R , η απόδοση της ανάρτησης είναι εγγυημένη, με αποτέλεσμα την εξαιρετική απόλαυση στην καμπίνα, τόσο της βελτιστοποιημένης ηχομόνωσης, όσο και της ακουστικής του ηχοσυστήματος, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες και σε κλειστές στροφές.

Προαιρετικά δύναται να ενσωματωθεί πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα, η οποία προσαρτάται σε πόρτα πορτμπαγκάζ από αντίστοιχο υλικό, δίνοντας έτσι στο Nissan GT-R 2014 μια εξοικονόμηση βάρους που φθάνει στο μισό, σε σύγκριση με την στάνταρ πόρτα πορτμπαγκάζ που διαθέτει.

Στον τομέα του εξωτερικού σχεδιασμού, το Nissan GT – R 2014, καταφέρνει να κλέψει την παράσταση, ακόμα όντας και ακίνητο. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι χαρακτηρίζεται ως ένα από ένα από τα πιο εντυπωσιακά supercars στην αγορά. Οι πιο σημαντικές αλλαγές αφορούν στα φώτα, καθώς με τη συγκεκριμένη αναβάθμιση ενισχύεται η επίδραση της δυναμικής εικόνας του αυτοκινήτου.

Εκτός των άλλων, το νέο μοντέλο ενσωματώνει προβολείς με το σύστημα AFS ( Adaptive Front lighting System), που προσαρμόζει αυτόματα τη γωνία της φωτεινής δέσμης ανάλογα και με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου , το σύστημα ρυθμίζει τη γωνία του προβολέα με τρόπο ώστε η φωτεινή δέσμη του να προβάλει το φως σε μεγάλη ακτίνα. Οι τέσσερις μονάδες LED που διαθέτει έχουν ρυθμιστεί με μια νέα φωτεινή δέσμη υψηλής ακτίνας, αλλά και με τρεις διαφορετικές μονάδες LED με φωτεινή δέσμη χαμηλής ακτίνας, διασφαλίζοντας τον φωτισμό τόσο σε μεγάλες αποστάσεις ,όσο και με τη μέγιστη δυνατή ευρύτητα.

Παράλληλα, η απαράμιλλη γοητεία του μοντέλου ενισχύεται, με την προσθήκη ενός νέου χρώματος που ακούει στην ονομασία Gold Flake Red Pearl . Όπως υποδηλώνει και το όνομά του , στο χρώμα υπάρχουν μικροσκοπικές χρυσό-φιμέ νιφάδες γυαλιού που έχουν εγχυθεί στην κόκκινη απόχρωσή του, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα με βαθύ, λαμπερό χρώμα, ειδικά όταν το φως του ήλιου λούζει αυτό το τέλειο φινίρισμα.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου supercar, υπάρχει επιλογή μεταξύ τριών χρωμάτων, με το δερμάτινο τιμόνι να προσφέρει μια αξεπέραστη αίσθηση αφής, ενώ και τα δερμάτινα καθίσματα έχουν υποδεχθεί πινελιές με διακοσμητικές ραφές. Το αποτέλεσμα : η καμπίνα του Nissan GT-R 2014, σας προσφέρει ένα συναρπαστικό σπορ ταξίδι στην πρώτη θέση !

Nissan GT-R 2014 Nismo

H Nissan αποκάλυψε σε ειδική εκδήλωση και τη Nismo έκδοση του Nissan GT-R 2014, μαζί με την ανακοίνωση πως ένα GT-R αυτής της καθαρόαιμης, αγωνιστικών προδιαγραφών, έκδοσης,  κατάφερε να καταγράψει το ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτου παραγωγής, στην φημισμένη πίστα του Nürburgring, με χρόνο μόλις 7 λεπτά και 8,679 δευτερόλεπτα!

Αξίζει να σημειωθεί πως η ιπποδύναμη στη συγκεκριμένη έκδοση έχει φθάσει στα 600PS, με τη θηριώδη ροπή του να προσεγγίζει τα 652 Nm, ενώ η προηγμένη αεροδυναμική του παράγει επιπλέον 100kg κάθετης δύναμης σε ταχύτητα 300km/h, για αξεπέραστο κράτημα!

2014 NISSAN GT-R

  • Recalibrated suspension for more sophisticated ride and better road-holding
  • Enhanced exterior with LED lamp technology and distinctive front and rear design
  • Added premium cabin interior with improved quality and trim options

YOKOHAMA, Japan (November 19, 2013) – Evolution never stops for the Nissan GT-R. Nissan’s iconic sports car brings a refreshed vision of “innovation that excites” with the introduction of the 2014 model offering a new level of sophistication, yet with no compromise in performance.

The sales of 2014 Nissan GT-R begin in Japan on December 2, to be followed by sales at Nissan dealerships in other markets worldwide.

The 2014 Nissan GT-R offers smoother ride comfort, more refinement and benchmark fit and finish, in the spirit of a great “GT”, while delivering breathtaking performance and road-holding. Its “multi-dimensional performance” means the driver can enjoy the full depth of the GT-R’s capabilities, whether navigating corners of a winding mountain road, cruising on the highway or even in an urban environment.

Adding premium appeal to the exterior and interior design, the 2014 Nissan GT-R delivers sophisticated driving pleasure and is the ultimate embodiment of Nissan’s brand philosophy: “innovation that excites.”

2014 Nissan GT-R Overview Outstanding performance meets a new level of sophistication

1. Mechanical Updates

Chassis With outstanding adhesion from its tires, the GT-R is capable of stunning confident acceleration and braking performance

  • The suspension was fine-tuned to reduced load fluctuation between the four wheels, giving better stability and more consistent grip.
  • More constant tire contact is achieved by optimized electronic control of the shock-absorber valves, as well as modified front stabilizer spring rates and updated bush link. The tuning of these parts, which makes best use of the suspension strokes and enhances road-holding capability, gives a poised, confident ride and outstanding traction on rough roads.
  • With minute vibrations and road noise reduced, a relaxing, comfortable ride is assured. An additional benefit is improved straight-line stability, with fewer small steering corrections needed to maintain the correct trajectory during highway driving.
  • The upgraded GT-R is now fitted as standard with Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT tires, for outstanding road-holding and precise response in all conditions thanks to stiffer sidewalls which reduce deformation, improving steering response under hard cornering. At the front, their specification is: 255/40ZRF20(97Y) and at the rear: 285/35ZRF20(100Y)
  • The braking calibration has been retuned for a more firm, linear response at everyday speeds, making smooth braking more intuitive, generating greater confidence, particularly in wet conditions.
  • The GT-R’s steering has been fine-tuned to reduce the effort required for in-town maneuvers, while maintaining its exceptional feedback during high-speed driving. The combination of retuned suspension and exceptional steering feel give outstanding confidence at high speed.

Body construction Advanced body construction

  • To achieve the project’s ambitious targets for high-speed handling and ride comfort, Nissan enhanced the level of precision-constructed body elements and advanced assembly methods to create the 2014 Nissan GT-R.
  • Each part is made of materials selected for optimum performance: Precision-constructed, multi-material hybrid body combines steel, carbon fiber and die-cast aluminum to achieve high stiffness and light weight.
  • Thanks to the rigidity of the GT-R’s body construction, suspension precision is guaranteed while refinement is enhanced, resulting in exceptional cabin refinement even at high speeds and under hard cornering.
  • Thanks to optimized insulation and acoustic tuning, even at high speeds, the occupants are able to enjoy the sporty engine sound.
  • An optional carbon rear wing is offered, which is attached to a carbon trunk lid, giving a weight saving of half compared with the standard trunk lid.

2. Exterior design Dazzling motion when standing still The 2014 Nissan GT-R maintains its position as one of the most striking supercars in the market. Significant updates to the Nissan GT-R’s lights both enhance the visual impact of the car. Customers looking for added visual impact now have a wider color palette to choose from.

  • The 2014 Nissan GT-R sports new efficient, high-intensity, multi-LED headlights that create a distinctive “lightning” motif, generating a striking exterior visual signature. With such a unique visual reference, the GT-R’s road presence is enhanced, particularly in low-light and at night – while the fitment of the new headlights gives the driver increased visibility.
  • The new headlights feature AFS (Adaptive Front lighting System*) that automatically adapts the angle of the light beam according to the speed of the car. At highway speeds, actuators in the headlight unit adjust the angle of the projectors to project the light further. The four LED units are configured with new intensive LED hi-beam and three different LED low-beams including long-distance-illumination and wide-illumination.
  • At the rear, the GT-R’s distinctive four-ring tail light signature now forms coherent circles of illumination, giving the GT-R an equally distinctive appearance, making it easily recognizable to fellow owners and enthusiasts.
  • Upon start up, the full new lighting signature is illuminated, creating a dramatic start-up procedure.
  • Visual appeal is reinforced with the addition of a new body color called Gold Flake Red Pearl. As its name suggests, there are microscopic gold-tinted glass flakes infused into the red paint, creating a spectacular effect in the deep, lustrous paint as the light catches the finish.

3. Interior Upscale cabin appointments

  • Choice of three interior color schemes includes a new pale ivory trim option.
  • The steering wheel are trimmed in leather, for premium tactility, while. the part-aniline leather seats are further embellished with stitched accents, giving the ambience of a genuine GT designed for cross-continental, first-class travel.

*Adapative Front lighting System is unavailable in some regions.

About Nissan Motor Co., Ltd. Nissan Motor Co., Ltd., Japan’s second-largest automotive company, is headquartered in Yokohama, Japan, and is part of the Renault-Nissan Alliance. Operating with more than 267,000 employees globally, Nissan sold more than 4.9 million vehicles and generated revenue of 9.6 trillion yen (USD 116.16 billion) in fiscal 2012. Nissan delivers a comprehensive range of over 60 models under the Nissan and Infiniti brands. In 2010, Nissan introduced the Nissan LEAF, and continues to lead in zero-emission mobility. The LEAF, the first mass-market, pure-electric vehicle launched globally, is now the best-selling EV in history.

The New Nissan GT-Rs Unveiled

November 19 – Yokohama – CEO Carlos Ghosn introduced the 2014 Nissan GT-R Nismo and the 2014 Nissan GT-R on Tuesday, the latest iterations of the company’s legendary sports car.

Sales of the new 2014 Nissan GT-R begin in Japan on December 2, followed by sales at Nissan dealerships worldwide.

The new production model offers fine-tuned suspension for greater grip and traction, while steering and brake calibration have been tuned for greater responsiveness under a variety of road conditions and at high speeds.

The 2014 GT-R Nismo is equipped with a 3.8-liter V6 VR38DETT engine, raising engine power to 600PS (441kw) and 481 lb ft (652 Nm) of torque.

New high-flow, large capacity turbochargers, used for GT3 racing, improve breathing, while optimized individual ignition timing control for each cylinder and upgraded fuel pump improve combustion.

The springs and custom-developed Bilstein DampTronic dampers in the front and rear suspension are specially tuned to deliver exceptional grip levels and progressive handling response, with three suspension modes: Comfort, Normal and R, for circuit applications.

It also features a 17.3 mm hollow rear anti-roll bar which raises roll stiffness while reducing weight.