Lexus-turbo-engine-2-625x416

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, είδαμε σωρεία turbo κινητήρων να έρχονται από την Ιαπωνία και ένας από αυτούς, είναι ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος της Lexus.


Μιλώντας στο περιθώριο της παρουσίασης του Lexus LF-NX Turbo Concept, ο επικεφαλής Product Design της μάρκας, Teru Ogawa δήλωσε πως «όσον αφορά την ροπή, στοχεύουμε στο να πετύχουμε τα ίδια επίπεδα με έναν V6 κινητήρα». Όταν ρωτήθηκε αν ο V6 κινητήρας στον οποίο αναφέρεται είναι αυτός των 3.5 λίτρων και αν θέλουν να «κερδίσουν» τον υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο της BMW στη ροπή, ο Ogawa-san απάντησε ξεκάθαρα «ναι» και στα δύο. Έκλεισε δε το συγκεκριμένο κομμάτι της συνέντευξης λέγοντας πως ενώ αυτή τη στιγμή η Lexus έχει μόνο τον δίλιτρο turbo, η εταιρία «έχει ξεκινήσει την εξέλιξη και άλλων κινητήρων» που σημαίνει πως θα δούμε και μικρότερης αλλά και μεγαλύτερης χωρητικότητας υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

Αυτό που ξεκαθάρισε ωστόσο είναι πως δεν πρόκειται να συνδυαστούν αυτοί οι turbo κινητήρες (ή οποιοσδήποτε άλλος turbo κινητήρας) με ηλεκτροκινητήρες για τη δημιουργία ενός νέου υβριδικού powertrain. Ο λόγος για τον οποίο η Lexus καθυστέρησε την εξέλιξη και παρουσίαση turbo κινητήρων είναι –σύμφωνα με τον Ogawa πάντα- τα αυξημένα επίπεδα NVH (Noise-Vibration-Harshness) των κινητήρων της BMW και της Mercedes-Benz. Ο κινητήρας της Lexus πρέπει να έχει πολύ καλύτερα επίπεδα NVH από αυτούς.

Η Lexus αναμένεται να χρησιμοποιήσει τον δίλιτρο turbo κινητήρα της για πρώτη φορά στο IS αλλά ακόμα δεν υπάρχει καμία επίσημη επιβεβαίωση καθώς ο Ogawa αναφέρει πως «σε αυτό το σημείο, σχεδιάζουμε την παρουσίαση».

[Πηγή: CarAdvice]