Peugeot 607 Pescarolo

Οι Γάλλοι της Peugeot κάποτε θέλησαν να βγάλουν στην αγορά τη δική τους πρόταση για ένα γρήγορο μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο ως απάντηση στην BMW M5.

Έτσι γεννήθηκε το Peugeot 607 Pescarolo, το όνομα του οποίου προήλθε από τον πρώην οδηγός της Formula 1 και τέσσερις φορές νικητή του 24-ωρου αγώνα του Le Mans, Henri Pescarolo. Το πρωτότυπο ήταν φαρδύτερο και χαμηλότερο κατά 25 mm σε σχέση με το 607. Φορούσε μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, διπλές εξατμίσεις, αεριζόμενους δίσκους, με το πακέτο να συμπληρώνεται από ζάντες 19″ με ελαστικά 245/45.

Στο εσωτερικό η Peugeot τοποθέτησε κόκκινες σκουρόχρωμες δερμάτινες διάτρητες επενδύσεις και μια έγχρωμη οθόνης στη κεντρική κονσόλα. Για πρώτη φορά το 607 Pescarolo παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού το 2002 και μηχανικά φορούσε έναν V6 κινητήρα, προερχόμενος από το Pescarolo Sport Courage C60, απόδοσης 400 ίππων. Η κίνηση μεταφερόταν στους μπροστά τροχούς, επιλογή που δέχτηκε έντονη κριτική τότε, με τις φήμες να θέλουν την Peugeot να μην είχε επιλέξει μια πισωκίνητη ή τετρακίνητη διάταξη, καθαρά για οικονομικούς λόγους.

Δυστυχώς ποτέ η Peugeot δεν το έβγαλε στην παραγωγή. Η τότε BMW M5 (E39), που είχε παρουσιαστεί το 1998 παρήγαγε 400 άλογα, με την Audi το 2002, να παρουσιάζει το RS6, το οποίο απέδιδε 450 άλογα. Ο πόλεμος των ιπποδυνάμεων μόλις είχε ξεκινήσει με την Mercedes E55 AMG του 2004 να παράγει 476 άλογα, αναγκάζοντας την BMW να απαντά το 2005 με τη νέα Μ5 (E60) και τα 507 άλογά της.