Schuppan-962CR-02

Ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη τα ξεχασμένα πρωτότυπα και ας θυμηθούμε ένα ξεχασμένο supercar. Πρόκειται για το Schuppan 962CR, ένα supercar που αναπτύχθηκε από τον Αυστραλό οδηγό Vern Schuppan, ένας οδηγός που οδήγησε στη Formula 1, στο Indy 500 αλλά και στο Le Mans στο οποίο γνώρισε τη μεγαλύτερη επιτυχία του, αφού το 1983 κέρδισε με μια Porsche 956, ενώ συνολικά συμμετείχε 6 φορές στον διάσημο αγώνα με μια Porsche 962C.

Ο Schuppan δέχτηκε τη βοήθεια της Porsche για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου του, το οποίο είναι κατασκευασμένο πάνω στο monocoque σασί της Porsche 962. Για τη κατασκευή του ο Schuppan χρησιμοποίησε Ιάπωνες επενδυτές στις αρχές της δεκαετίας του 1990, με το Schuppan 962CR να βγαίνει στη παραγωγή το 1994, διαθέτοντας νέο πλαίσιο και νέο αμάξωμα σε σχέση με την Porsche 962.

Schuppan-962CR-04

Είχε μήκος 4.280 mm, πλάτος 1.999 mm, ύψος 1.074 mm και 2.794 mm μεταξόνιο. Στο πίσω μέρος του τοποθετήθηκε ο twin-turbo Type-935 3,3-λίτρων αερόψυκτος boxer κινητήρας της Porsche 962C με KKK τουρμπίνες, απόδοσης 600 ίππων, που έστελνε τη κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός 5-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Τα 600 άλογα επιτάχυναν το βάρους 1.050 κιλών supercar από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 370 χλμ/ώρα.

Schuppan-962CR-03

Δικαίως έχει χαρακτηριστεί ως ένα ειδικό supercar που έχει αφήσει τη δική του ιστορία. Μόλις 5 ή 6 αυτοκίνητα κατσκευάστηκαν με το καθένα να κοστίζει περίπου 1,5 εκατ. δολάρια. Δυστυχώς η εταιρία χρεοκόπησε όταν δυο Ιάπωνες πελάτες ποτέ δεν αποπλήρωσαν τα αυτοκίνητα που παρήγγειλαν. Σε συνδυασμό με το υψηλό κόστος της κατασκευής του αυτοκινήτου και την παγκόσμια οικονομική ύφεση, η Schuppan αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση, όχι μόνο στην εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων, αλλά καθώς και στην αγωνιστική ομάδα του.