test-drive-toyota-verso-s-015

Αν θες ένα αυτοκίνητο πόλης συνήθως επιλέγεις κάποια πρόταση από τη mini και supermini κατηγορία. Με τις προτάσεις σε αυτές της κατηγορίες να είναι κάτι παραπάνω από “άπειρες” ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, και το μερίδιο της αγοράς μεγαλύτερο.

Έχουν όμως ένα μικρό μειονέκτημα. Οι χώροι τους, πάντα με δεδομένες τις εξωτερικές διαστάσεις, ενώ είναι καλοί, επουδενί δε μπορείς να τους χαρακτηρίσεις υπεραρκετούς. Αυτό το πρόβλημα έρχονται να καλύψουν τα mini MPV που όλο και περισσότερες εταιρίες αποκτούν τη πρόταση τους, με τους Ιάπωνες και Γάλλους να κατέχουν τα ηνία. Η Toyota στην Ευρωπαϊκή αγορά έχει παρουσία τουλάχιστον 13 χρόνων, με το προηγούμενης γενιάς αρκετά αδιάφορο Yaris Verso. Με τον ανταγωνισμό τα τελευταία χρόνια να σοβαρεύει, βλέπε Honda JazzCitroen C3 PlurielFord B-MaxNissan Note και Opel Meriva, ο ιαπωνικός κολοσσός παρουσίασε στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 2010 τη δεύτερη γενιά του μικρού πολυμορφικού της, όπου πλέον απέβαλλε την ονομαστική συγγένεια με το Yaris και έγινε πιο ανεξάρτητο, καθώς το ονόμασε Verso S. Αργότερα, η Subaru παρουσίασε το Trezia που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα Verso S με σήμα στο καπό τις Πλειάδες.

Στα συν

  • “Ευκολο” αυτοκίνητο
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Χώρος πίσω θέσεων/αποσκευών
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Κόστος συντήρησης

Στα μείον

  • Θόρυβος κινητήρα
  • Αδιάφορος εσωτερικός διάκοσμος
  • Πλαστικά
  • Τιμή
  • Κατανάλωση

Με μια ματιά
Εμφάνιση
7
Οδική Συμπεριφορά
7.5
Επιδόσεις
8
Κατανάλωση
6
Τιμή
6
Μοιράσου το!
Προηγούμενο άρθροΕπίσημο: Audi allroad shooting brake concept
Επόμενο άρθροVideo: Δοκιμάζοντας το Jaguar F-Type R Coupe