D140076_medium

Στο περίπτερο της στο Detroit, η Audi παρουσίασε το Allroad Shooting Brake Concept καθώς και μερικά ακόμη αυτοκίνητα της γκάμας της, όπως τα S3 Sedan, RS7 Sportback, A8, S8 και Q3, με το τελευταίο να πωλείται από το ερχόμενο φθινόπωρο στις Η.Π.Α.

Την παρουσίαση του Allroad Shooting Brake Concept την έκανε ο Ulrich Hackenberg, υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της εταιρίας. Το αυτοκίνητο μας δίνει μια μικρή πρόγευση για την μελλοντική σχεδιαστική ταυτότητα της γερμανικής εταιρίας, με αρκετά χαρακτηριστικά του να τα συναντάμε και στην επόμενη γενιά του ΤΤ.

D140075_medium

H Audi το περιγράφει ως ένα σπορ, συμπαγές και ευέλικτο allroad crossover αυτοκίνητο με Shooting Brake στυλ το οποίο δεν περιορίζεται σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους. Έχει μήκος 4,2 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα, ύψος 1,41 μέτρα και μεταξόνιο 2,51 μέτρα. Είναι βαμμένο στο μπλε του πάγου και εξοπλίζεται με LED λεπτά φωτιστικά σώματα. Το σώμα του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και CFRP, με τις ζάντες 19″ να είναι και αυτές κατασκευασμένες από το ίδιο υλικό, φορώντας ελαστικά διαστάσεων 255/40.

Κάτω από το καπό του συναντάμε ένα υβριδικό σύνολο απόδοσης 408 ίππων και μέσης κατανάλωσης μόλις 1,9 λίτρου/100 χλμ. Εκπέμπει 45 γρ/χλμ CO2 και έχει συνολική αυτονομία 820 χιλιομέτρων.

allroad

Συνδυάζει τον 2.0 TFSI απόδοσης 292 ίππων με 380 Nm ροπής και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος, σχήματος δίσκου, παράγει 40 kW (54 ίππων) με 270 Nm ροπής και είναι ενσωματωμένος στο εξατάχυτο e-S tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τόσο ο ηλεκτροκινητήρας αυτός, όσο και ο TFSI κινητήρας στέλνουν τη δύναμη τους στον μπροστά άξονα. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και παράγει 85 kW (116 άλογα) με 270 Nm ροπής, κάνοντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο, έχοντας τρία προγράμματα λειτουργίας (EV, Hybrid και Sport).

Ακριβώς μπροστά από τον πίσω άξονα συναντάμε την υγρόψυκτη μπαταρία 8,8 kWh, η οποία παρέχει αρκετό ηλεκτρικό ρεύμα ώστε να κινήσει για 50 χλμ το αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο με την χρήση των ηλεκτροκινητήρων με μέγιστη ταχύτητα έως 130 χλμ/ώρα. Η φόρτισή της γίνεται μέσω ταχυφορτιστή, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι ηλεκτρομηχανικό. Η μπροστά ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson και η πίσω από τέσσερις συνδέσμους.

D140037_medium

Το παραπάνω powertain επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ το βάρους 1.600 κιλών Audi allroad shooting brake concept σε 4,6 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Το τετραθέσιο εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό με ένα flat-bottom πολυλειτουργικό τιμόνι, κυκλικούς αεραγωγούς και την κεντρική κονσόλα να κλέβουν την παράσταση. Συναντάμε σπορ δερμάτινα/alcantara καθίσματα, το νέο MMI σύστημα που είδαμε πως θα το φορέσει το νέο TT, shift-by-wire επιλογέα ταχυτήτων καθώς και ψηφιακό πίνακα οργάνων αποτελούμενο από TFT οθόνη 12,3″, ίδια με αυτή του νέου TT.

D140041_medium

Ωστόσο στο πρωτότυπο διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, κλασσική, Infotainment και Sport, όπου στην τελευταία δίνεται έμφαση στο ταχύμετρο. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του είναι το Audi phone box, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο στο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου και μπορεί να το φορτίζει επαγωγικά.