nissan-idx-nismo-4

Το μέλλον της Nissan φαντάζει λαμπρό, τόσο για την ίδια την εταιρία, όσο και για τους οπαδούς του αυτοκινήτου ανεξαρτήτως προτιμήσεων. Ο λόγος γι’ αυτό, είναι οι τελευταίες δηλώσεις του επικεφαλής product planning της φίρμας, Andy Palmer, στο περιθώριο της έκθεση του Detroit. Ο Palmer μίλησε για το πλάνο 5-ετίας της Nissan και μας έδωσε ελπίδες και κάτι να περιμένουμε από τον Ιάπωνα κατασκευαστή.

Για το BladeGlider έχουμε μιλήσει στο παρελθόν. Η Nissan ποντάρει πολλά σε αυτό και πιστεύει πως θα αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα sport αυτοκίνητα στο μέλλον. Πέρα απ’ αυτό όμως, τουλάχιστον όσον αφορά σε εντελώς νέα μοντέλα, ή αν θέλεις, μοντέλα που περνάνε από concept στην παραγωγή, έχουμε και τα IDx. Τα IDx γιατί εκτός από το Nismo, στο Τόκυο παρουσιάστηκε και το Freeflow. Η αντίδραση του κόσμου σε αυτά τα μικρά, πισωκίνητα concepts ήταν φοβερά θετική με αποτέλεσμα να «αναγκαστεί» η Nissan να δει σε αυτά ένα προσιτό, μελλοντικό sports car. Προσωπικά, ποτέ δεν έκρυψα τον ενθουσιασμό μου για τα IDx. Λατρεύω το design που παραπέμπει σε παλαιότερα μοντέλα όντας ταυτόχρονα σύγχρονο και πιστεύω ακράδαντα πως αν η οδική συμπεριφορά και τα powertrains είναι αυτά που αρμόζουν σε ένα τέτοιο όχημα, θα σημειώσει πολύ καλές πωλήσεις.

Όμως τι γίνεται με την υπάρχουσα γκάμα sport αυτοκινήτων; Ο Palmer είπε πως ο αντικαταστάτης του 370Z είναι στα πλάνα της Nissan. Φυσικά θα είναι διθέσιο, φυσικά θα είναι πισωκίνητο αλλά πιθανώς να αποκτήσει έναν downsized κινητήρα στη θέση του V6. Μην απογοητεύεσαι όμως καθώς ο V6 πιθανώς να προσφέρεται στη Nismo έκδοση. Τέλος, το δυνατό χαρτί. Το βαρύ πυροβολικό, το GT-R. Ο Palmer δήλωσε πως το τρέχον μοντέλο θα συνεχίσει να ανανεώνεται σε ετήσια βάση αλλά θα αντικατασταθεί εντός της πενταετίας από τη νέα έκδοση. Αυτή, θα είναι πιθανώς υβριδική αφού μην ξεχνάς πως η Nissan έχει κατοχυρώσει την “R Hybrid” ονομασία. Φυσικά το επόμενο GT-R θα περιλαμβάνει την σχεδιαστική ταυτότητα της Nissan (όποια είναι αυτή όταν παρουσιαστεί) ενώ θα είναι επιθετικό, τόσο από πλευράς design όσο και από πλευράς επιλογών στα μηχανικά.

[Πηγή: Autocar]