Mini Cooper 2014 (161)

Η νέα γενιά του MINI Cooper παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση του Los Angeles τον περασμένο Νοέμβριο και η MINI μερικούς μήνες μετά, επιστρέφει ώστε να μας αποκαλύψει όλες τις λεπτομέρειες του νέου της αυτοκινήτου.


Το νέο Cooper έχει μεγαλώσει σε μήκος κατά 98 mm, σε πλάτος κατά 44 mm και σε ύψος κατά 7 mm σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2495 mm (+42 mm) με τα μετατρόχια να έχουν μεγαλώσει κατά 42 mm μπροστά και 34 mm πίσω. Έτσι το νέο MINI μετρά 3.821 mm σε μήκος, 1.727 mm σε πλάτος, 1.414 mm σε ύψος, προσφέροντας 211 λίτρα χώρο αποσκευών (+30%).

Έχει κατασκευαστεί πάνω στην UKL πλατφόρμα και δανείζεται μερικά σχεδιαστικά στοιχεία από το Rocketman Concept. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο με τρεις turbo Euro 6 κινητήρες (TwinPower και όχι twin-turbo) οι οποίοι όλοι συνδυάζονται με σύστημα Start/Stop. Οι βενζινοκινητήρες εφοδιάζονται με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου και διπλό VANOS. Να σημειωθεί επίσης πως αυτοί είναι οι πρώτοι κινητήρες που τοποθετούνται σε Mini προερχόμενοι από την μητρική BMW.

Mini Cooper 2014 (17)

Entry-level κινητήρας είναι ο τρικύλινδρος 1.500αρης TwinPower Turbo βενζίνης απόδοσης 136 ίππων στις 4.500 – 6.000 σ.α.λ με 220 Nm ροπής μεταξύ 1.250 – 4.000 σ.α.λ. Υπάρχει και λειτουργία overboost που αυξάνει για μερικά δευτερόλεπτα την ροπή στα 230Nm. Με τον κινητήρα αυτό, το MINI έχει μέση κατανάλωση 4,5 – 4,6 λίτρα /100 χλμ (4,7 – 4,8 λίτρα/100 χλμ με το αυτόματο κιβώτιο) και 105 – 107 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (109 – 112 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7,9 δευτερόλεπτα (7,8 δευτ. με το αυτόματο κιβώτιο), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα ανεξαρτήτως κιβωτίου.

Ακολουθεί ο 1.500αρης τρικύλινδρος turbodiesel απόδοσης 116 ίππων στις 4.000 σ.α.λ με 270 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ στην έκδοση Cooper D. Έχει μέση κατανάλωση 3,5 – 3,6 λίτρα (3,7 – 3,8 λίτρα)/100 χλμ και 92 – 95 γρ/χλμ (98-99 γρ/χλμ) εκπομπές CO2. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 9,2 δευτερόλεπτα (9,2 δευτ. με το αυτόματο κιβώτιο), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 205 χλμ/ώρα (204 χλμ/ώρα με το αυτόματο κιβώτιο).

Mini Cooper 2014 (250)

Τέλος αρχικά θα είναι διαθέσιμος είναι και ένας τετρακύλινδρος, δίλιτρος κινητήρας στην έκδοση Cooper S με απόδοση 192 αλόγων στις 4.700 – 6.000 σ.α.λ και 280Nm -300Nm με overboost- μεταξύ 1.250 – 4.750 σ.α.λ, που καταναλώνει 5.7 – 5.8 λίτρα (5.2 – 5.4 λίτρα με το αυτόματο κιβώτιο)/100 χλμ, με 133 – 136 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (122 – 125 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,8 δευτερόλεπτα (6,7 δευτ. με το αυτόματο κιβώτιο), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 χλμ/ώρα (233 χλμ/ώρα με το αυτόματο κιβώτιο)

Αργότερα θα προστεθούν οι εκδόσεις Mini One και Mini One D. Η έκδοση Mini One φορά έναν τρικύλινδρο TwinPower Turbo 1.233 κ.εκ κινητήρα βενζίνης απόδοσης 102 ίππων μεταξύ 4.250 – 6.000 σ.α.λ με 180 Nm ροπής μεταξύ 1.400 – 4.000 σ.α.λ. Με τον κινητήρα αυτό, το MINI έχει μέση κατανάλωση 4,6-4,7 λίτρα /100 χλμ (4,8 – 4,9 λίτρα/100 χλμ με το αυτόματο κιβώτιο) και 108 – 109 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (112 – 114 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 9,9 δευτερόλεπτα (10,2 δευτ. με το αυτόματο κιβώτιο), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 195 χλμ/ώρα ανεξαρτήτως κιβωτίου.

Το Mini One D φορά έναν τρικύλινδρο TwinPower Turbo κινητήρα πετρελαίου 1.500 κ.εκ απόδοσης 95 ίππων στις 4.000 σ.α.λ με 220 Nm ροπής στις 1.496 σ.α.λ. Έχει μέση κατανάλωση 3,4 – 3,5 λίτρα/100 χλμ και 89 – 92 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 11 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ/ώρα.

Mini Cooper 2014 (22)

Οι προαναφερθέντες κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτια χειροκίνητα και αυτόματα ταχυτήτων έξι σχέσεων αγνοώντας την τάση των διαρκώς αυξανόμενων σχέσεων για χάρη της αποδοτικότητας. Τα Mini Cooper που θα διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο και πλοηγό, θα έχουν μία νέα τεχνολογία από την BMW που θα μπορεί να «αναμένει» και να «προβλέπει» κατεβάσματα ταχυτήτων, όπως πχ όταν πλησιάζει το όχημα διασταύρωση ή απότομη στροφή. Εκτός αυτού, τα χειροκίνητα κιβώτια για θα διαθέτουν σύστημα που θα ταιριάζει την ταχύτητα του κινητήρα στις αλλαγές ταχυτήτων.

Αφήνοντας το powertrain στην άκρη, το νέο Mini Cooper διαθέτει και ένα εντελώς σύγχρονο chassis. Η UKL1 πλατφόρμα επωφελείται από τεχνολογίες που μοιράζεται με την i σειρά της BMW ενώ από πλευράς αναρτήσεων, μπροστά βρίσκουμε το δοκιμασμένο single-link spring strut axle και πίσω την εξελιγμένη εκδοχή της διάταξης πολλαπλών συνδέσμων. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως για πρώτη φορά στην ιστορία της Mini προσφέρεται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Variable Damper Control με διακόπτη στο εσωτερικό για να επιλέγεται ένα από τα δύο mode λειτουργίας (Comfort και Sport). Το σύστημα διεύθυνσης δεν θα είναι άλλο από την επόμενη γενιά του EPS (Electronic Power Steering).

Mini Cooper 2014 (198)

Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει και ενεργό καπό που προστατεύει τους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος, ζάντες 15″ (16″ στο Cooper S), ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε και ζάντες έως 18″.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός η MINI αναφέρεται συχνά στο βάρος/μείωση βάρους/ελαφριά υλικά κλπ καθώς και στη sport οδική συμπεριφορά με go-kart αίσθηση χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Από το τιμόνι, τα φρένα, την ανάρτηση και την απόκριση του κινητήρα, όλα έχουν να κάνουν με την αίσθηση που θα δίνει το Mini Cooper στον δρόμο.

Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα μπροστά-πίσω και στο εσωτερικό συναντάμε ένα νέο head-up display που προβάλει πληροφορίες σε μία μικρή αναδιπλούμενη οθόνη στο ταμπλό. Μπορεί να δείχνει την ταχύτητα του οχήματος, πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης ή ψυχαγωγίας και διάφορες ειδοποιήσεις.

Στο μέτωπο της ασφάλειας, υπάρχει σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης αλλά και αντίστοιχο σύστημα για πεζούς ενώ και τα δύο έχουν “city braking” λειτουργία. Αν το σύστημα κρίνει πως επίκειται σύγκρουση, προειδοποιεί τον οδηγό μέσω ακουστικών και οπτικών ερεθισμάτων. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το σύστημα τότε φρενάρει αυτόματα το όχημα έτσι ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση ή τουλάχιστον να μειωθεί η ταχύτητα με την οποία θα συμβεί το αναπόφευκτο.

Mini Cooper 2014 (185)

Το αυτοκίνητο έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,28 Cd (0,31 Cd στην έκδοση Cooper S) επίσης προσφέρεται και με ένα σύστημα που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τη μεγάλη σκάλα των φώτων ανάλογα με την κίνηση και τον γενικό φωτισμό. Άλλα συστήματα περιλαμβάνουν ένα ενεργό cruise control που χρησιμοποιεί κάμερα, πίσω κάμερα και parking assist, σύστημα που απομνημονεύει τα σήματα στον δρόμο και προβάλει πληροφορίες σχετικές με το όριο ταχύτητας και το αν επιτρέπεται ή όχι το προσπέρασμα.

Η ηλεκτρομηχανική κρεμαργιέρα διαθέτει Servotronic, ενώ συναντάμε και τα συστήματα Dynamic Stability Control (DSC), Dynamic Traction Control (DTC) και Electronic Differential Lock Control (EDLC). Το MINI Cooper S έρχεται με το Performance Control, σκληρότερα ελατήρια, μεγαλύτερα φρένα και ζάντες 16″ (18″ στον πρόσθετο εξοπλισμό).

Mini Cooper 2014 (47)

Το κοντέρ στο κέντρο του ταμπλό έχει αφαιρεθεί, αφού εκεί έχει τοποθετηθεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη 4″ ή 8,8″, το οποίο διαθέτει ένα φωτιζόμενο πλαίσιο, που αναβοσβήνει όταν χτυπά το τηλέφωνο του οδηγού. Η κεντρική οθόνη 8,8″ ελέγχεται μέσω δύο διακοπτών παρόμοιας φιλοσοφίας με το iDrive της BMW, με τα πίσω καθίσματα να αναδιπλώνονται με ποσοστό 60:40.

Στην Αγγλία το MINI Cooper ξεκινά από τις £15.300 (€18.220), το Cooper D από τις £16.450 (€19.590) και το Cooper S από τις £18.650 (€22.210). Οι παραδώσεις του θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη άνοιξη. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις σε αυτό το PDF, καθώς και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: MINI]

Δελτίο Τύπου

Το νέο MINI.

Νέο MINI.

Προφίλ.

• Νέα έκδοση του premium μικρού της αγοράς. Νέο MINI με συναισθηματική σχεδιαστική απήχηση, βελτιστοποιημένη ισορροπία οδηγικής απόλαυσης/ κατανάλωσης, πρωτοποριακή τεχνολογία δικτύωσης και ευφυή λειτουργικότητα. Σημαντικές βελτιώσεις σε χώρους, ασφάλεια, εξοπλισμό, ποιότητα υλικών και φινιρίσματος, σπορ αίσθηση και οδηγική άνεση χάρη στην εκτενώς ανανεωμένη και με συνέπεια προϊοντική ουσία. Νέα γενιά μοντέλου, νέο σημείο αναφοράς στην οδηγική απόλαυση, ανώτερη ποιότητα και εξατομίκευση στο περιβάλλον του ανταγωνισμού

• Ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση με στυλ, αναλογίες και δομή αμαξώματος εξελιγμένης φιλοσοφίας. Στοιχεία ταυτότητας όπως η εξαγωνική μάσκα, οι προβολείς και τα πίσω φωτιστικά σώματα με φαρδύ χρωμιωμένο πλαίσιο, φλας και περιφερειακή γραμμή αμαξώματος σε μαύρο αναδεικνύονται μέσα από πιο έντονες αντιθέσεις  στις διαφορετικές επιφάνειες του αμαξώματος. Premium λεπτομέρειες υπογραμμίζουν τον προηγμένο χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Πέντε χρωματικές προτάσεις, οροφή σε αντίθετη απόχρωση διατίθεται προαιρετικά και χωρίς επιπλέον κόστος.

• Νέας σχεδίασης προβολείς, φώτα ημέρας. Προαιρετικά: τεχνολογία LED με δακτύλιο φώτων ημέρας με ενσωματωμένα φλας, προσαρμοζόμενη κατανομή δέσμης φωτός και προβολείς ομίχλης LED, πίσω φώτα με τεχνολογία LED και πακέτο φωτισμού με εσωτερικά φώτα LED και πορτοκαλί φωτισμό περιβάλλοντος.

• Μήκος οχήματος αυξημένο κατά 98 mm, πλάτος κατά 44 mm, ύψος κατά 7 mm, επίσης μεγαλύτερο μεταξόνιο (+ 28 mm) και μεγαλύτερο πλάτος μετατροχίου (εμπρός + 42 mm, πίσω + 34 mm) συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο MINI Cooper, βελτιστοποιημένη ευρυχωρία και στα τέσσερα καθίσματα, νέα σχεδίαση καθισμάτων με μεγαλύτερη γκάμα ρυθμίσεων μπροστά και πιο μακρύ μαξιλάρι πίσω καθισμάτων (+ 23 mm), περισσότερος χώρος για τους ώμους και χώρος για τα πόδια καθώς και αυξημένη άνεση για τους πίσω επιβάτες. Χώρος αποσκευών αυξημένος κατά 51 L στα 211 L, αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60 : 40, προαιρετικό πακέτο αποθηκευτικών χώρων με πάτωμα χώρου αποσκευών που ασφαλίζει σε διάφορα σημεία.

• Νέα γενιά κινητήρων με MINI TwinPower Turbo Technology, τρεις εκδόσεις μοντέλου με το λανσάρισμα: MINI Cooper με 3-κύλινδρο κινητήρα 100 kW/136 bhp, MINI Cooper S με 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 141 kW/192 bhp και MINI Cooper D με 3-κύλινδρο diesel (85 kW/116 bhp), 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στάνταρ, με προαιρετικό 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή σπορ αυτόματο κιβώτιο, επίσης νέο.

Εκτενής χρήση τεχνολογίας MINIMALISM που περιλαμβάνει αυτόματο start/stop κινητήρα ομοίως σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και προαιρετικό GREEN mode, βελτιωμένες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση, η μεγαλύτερη βελτίωση της απόδοσης στο MINI Cooper με αυτόματο κιβώτιο: επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 2,6 δευτερόλεπτα ταχύτερο, μέση κατανάλωση 27% χαμηλότερη, οι χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 στο MINI Cooper D: 3,5 – 3,6 lit /100 km, 92 – 95 g/km (Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού).

• Αναβαθμισμένη αίσθηση go-kart ΜΙΝ με εκτενώς ανανεωμένη τεχνολογία ανάρτησης, μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία. Νέος άξονας ενός συνδέσμου από ατσάλι υψηλής αντοχής, με γόνατα ελατηρίων και αλουμινένια ρουλεμάν και βάσεις. Νέος πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων με δομή βελτιστοποιημένου βάρους και γεωμετρία μειωμένων απαιτήσεων χώρου. Ανανεωμένο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης τώρα με Servotronic στάνταρ. Dynamic Stability Control (DSC) στάνταρ με Dynamic Traction Control (DTC) και Electronic Differential Lock Control (EDLC), στο MINI Cooper S επίσης με Performance Control. Νέο σύστημα έδρασης γονάτων ελατηρίων και αποσβεστήρων με πάνω βάσεις τριών διαδρομών φορτίων. Dynamic Damper Control προαιρετικά για πρώτη φορά σε MINI. Αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, προσαρμοσμένο για αυξημένες οδηγικές επιδόσεις. Ζάντες αλουμινίου 15-ή 16-ιντσών (MINI Cooper S) στάνταρ, ζάντες αλουμινίου διατίθενται προαιρετικά σε διαστάσεις μέχρι 18 ιντσών.

• Μεταβλητό σετάρισμα οχήματος με επιλογή Driving Modes μέσω περιστροφικού διακόπτη στη βάση του επιλογέα σχέσεων. Επιπλέον του στάνταρ σεταρίσματος MID mode, προσφέρονται προγράμματα SPORT και GREEN. Η επιλογή του mode επηρεάζει τις καμπύλες απόκρισης του γκαζιού και του συστήματος διεύθυνσης, καθώς και τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου και της απόσβεσης του Dynamic Damper Control (όπου υπάρχουν). Το GREEN mode σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει το ρολάρισμα (coasting) με αποσυνδεμένο το σύστημα κίνησης.

• Νέα φιλοσοφία απεικόνισης και λειτουργιών: πίνακας οργάνων στην κολόνα του τιμονιού που απεικονίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις στροφές του κινητήρα, έγχρωμη ένδειξη για λεπτομέρειες της κατάστασης του οχήματος και τη στάθμη καυσίμου. Κεντρικό όργανο με νέα στοιχεία απεικόνισης και διαμόρφωση έγχρωμου φωτισμού, αλλά και δακτύλιο LED για οπτική πληροφόρηση της κατάστασης πολλαπλών λειτουργιών, οθόνη TFT 4 γραμμών στάνταρ ή προαιρετική έγχρωμη οθόνη μέχρι 8,8 ιντσών. Έλεγχος συστημάτων πλοήγησης, ψυχαγωγίας , τηλεφώνου και διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του MINI Controller στην κεντρική κονσόλα με το σχετικό feedback στον υπολογιστή ταξιδιού. Μπουτόν start/stop στο κέντρο της μπάρας διακοπτών στην κεντρική κονσόλα, ενεργοποιείται χωρίς χρήση κλειδιού. Διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων στις επενδύσεις των θυρών, πάνελ λειτουργίας φώτων στο ταμπλό.

• Δομή αμαξώματος βελτιστοποιημένου βάρους και αυξημένης αντοχής στις συγκρούσεις. Στάνταρ χαρακτηριστικά ασφάλειας περιλαμβάνουν εμπρός και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, αυτόματες ζώνες ασφαλείας 3 σημείων σε όλα τα καθίσματα, με προεντατήρες ζωνών και περιοριστές φορτίου μπροστά, βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτων ISOFIX πίσω, Run Flat Indicator και μερικώς ενεργό κάλυμμα καπό κινητήρα για βελτιστοποίηση της προστασίας των παιδιών. Βάρος οχήματος μικρότερο από των προηγούμενων μοντέλων και των ανταγωνιστών του στην κατηγορία σε όλες σχεδόν τις εκδόσεις του νέου MINI παρά τη διευρυμένη γκάμα εξοπλισμού. Βελτιωμένη άνεση λόγω απουσίας ήχων και κραδασμών: βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά ανάμεσα στα οποία ενεργή γρίλια εμπρός αεραγωγού, ποδιές πατώματος και αεραγωγοί στο πάνω τμήμα των κολόνων C. Οι καλύτερες αεροδυναμικές επιδόσεις στην κατηγορία: Συντελεστής οπισθέλκουσας Cd μειωμένος στο 0.28 (MINI Cooper, MINI Cooper D).

• Νέο MINI με πολύ περισσότερα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού: MINI Head-Up-Display, Driving Assistant που περιλαμβάνει ενεργό cruise control βασισμένο σε κάμερα, προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης και παρουσίας πεζού με λειτουργία προ-φόρτισης φρένων, υποστήριξη μεγάλης σκάλας φώτων και ανίχνευση οδικών σημάτων, parking assistant, κάμερα οπισθοπορείας.

• Σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας νέας δομής MINI Connected με πρόσθετες λειτουργίες, Emergency Call και MINI Teleservices διατίθενται για χρήση με μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM. Μοναδική γκάμα λειτουργιών και δυνατότητα συνεχούς επέκτασης χάρη σε εφαρμογές που επιτρέπουν ενσωμάτωση στο αυτοκίνητο μέσω smartphone. Αυξημένη οδηγική απόλαυση με χαρακτηριστικές λειτουργίες MINI όπως Mission Control, Dynamic Music, Driving Excitement και MINIMALISM Analyser. Νέο MINI Connected XL Journey Mate με Real Time Traffic Information. Η online σύνδεση επιτρέπει τη χρήση κοινωνικών δικτύων όπως τα Facebook, Twitter, foursquare και Glympse, τη λήψη RSS newsfeeds και εφαρμογών όπως AUPEO!, Stitcher, Deezer, Audible, Napster/Rhapsody και TuneIn.

• Πλούσια γκάμα στάνταρ εξοπλισμού και κορυφαίων προαιρετικών επιλογών  αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης, χαρίζουν premium αίσθηση και ενισχύουν το ατομικό στυλ. Μεταξύ αυτών: αισθητήρας βροχής, Park Distance Control, Comfort Access, ηλεκτρική ηλιοροφοή, ράγες οροφής, ηλεκτρικά θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, εσωτερικός και εξωτερικοί καθρέπτες με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία, θερμαινόμενα καθίσματα, 2ζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού (AC), πίσω αεροτομή σχεδίασης John Cooper Works, μεγάλη συλλογή διακοσμητικών για την οροφή και τους εξωτερικούς καθρέπτες, ρίγες καπό, ταπετσαρίες καθισμάτων, εσωτερικού διάκοσμου και Colour Lines. Σύστημα πλοήγησης MINI, MINI Radio Visual Boost, hi-fi σύστημα ηχείων της harman kardon.

• Εκδόσεις κινητήρων:

MINI Cooper S: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός, πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων, μεταβλητών έλεγχος εκκεντροφόρων), κυβισμός: 1 998 cc, ισχύς: 141 kW/192 bhp στις 4 700 – 6 000 rpm, μέγιστη ροπή: 280 Nm στις 1 250 – 4 750 rpm (300 Nm με overboost), επιτάχυνση (0–100 km/h): 6,8” (αυτόματο: 6,7”), τελική ταχύτητα: 235 km/h (233 km/h), μέση κατανάλωση*: 5,7 – 5,8 lit (5,2 – 5,4 lit)/100 km, Εκπομπές CO2 *: 133 – 136 g/km (122 – 125 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6.

MINI Cooper: 3- κύλινδρος βενζινοκινητήρας με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός, πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων, μεταβλητών έλεγχος εκκεντροφόρων), κυβισμός: 1 499 cc, ισχύς: 100 kW/136 bhp στις 4 500 – 6 000 rpm, μέγιστη ροπή: 220 Nm στις 1 250 – 4 000 rpm (230 Nm με overboost), επιτάχυνση (0–100 km/h): 7,9” (αυτόματο: 7,8”), τελική ταχύτητα: 210 km/h (210 km/h), μέση κατανάλωση*: 4,5 – 4,6 lit (4.7 – 4.8 lit)/100 km, Εκπομπές CO2 *: 105 – 107 g/km (109 – 112 g/km).

MINI Cooper D: 3-κύλινδρος diesel με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπιεστής με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσος ψεκασμός common rail, μέγιστη πίεση ψεκασμού καυσίμου: 2 000 bar), κυβισμός: 1 496 cc, ισχύς: 85 kW/116 bhp στις 4 000 rpm, μέγιστη ροπή: 270 Nm στις 1 750 rpm, επιτάχυνση (0–100 km/h): 9.2” (αυτόματο: 9,2”), τελική ταχύτητα: 205 km/h (204 km/h), μέση κατανάλωση*: 3,5 – 3,6 lit (3,7 – 3,8 lit)/100 km, Εκπομπές CO2 *: 92 – 95 g/km (98 – 99 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6.

* Η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται από τον τύπο των ελαστικών.

 Εξωτερικές διαστάσεις: Μήκος: 3 821 mm (MINI Cooper S: 3 850 mm) Πλάτος: 1 727 mm) Ύψος: 1 414 mm) Μεταξόνιο: 2 495 mm

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το συνημμένο Press Kit.

• Κινητήρες:

 MINI Cooper S:

4-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control), capacity: 1 998 cc, output: 141 kW/192 bhp at 4 700 – 6 000 rpm, max. torque: 280 Nm at 1 250 – 4 750 rpm (300 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 6.8 seconds (automatic: 6.7 seconds), top speed: 235 km/h (233 km/h), average fuel consumption*: 5.7 – 5.8 litres (5.2 – 5.4 litres)/100 kilometres, CO2 emissions*: 133 – 136 g/km (122 – 125 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper:

3-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control), capacity: 1 499 cc, output: 100 kW/136 bhp at 4 500 – 6 000 rpm, max. torque: 220 Nm at 1 250 – 4 000 rpm (230 Nm with overboost), acceleration (0–100 km/h): 7.9 seconds (automatic: 7.8 seconds), top speed: 210 km/h (210 km/h), average fuel consumption*: 4.5 – 4.6 litres (4.7 – 4.8 litres)/100 kilometres, CO2 emissions*: 105 – 107 g/km (109 – 112 g/km). MINI One:

3-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control), capacity:1 233 cc, output: 75 kW/102 bhp at 4 250 – 6 000 rpm, max. torque: 180 Nm at 1 400 – 4 000 rpm acceleration (0–100 km/h): 9.9 seconds (automatic: 10.2 seconds), top speed: 195 km/h (195 km/h), average fuel consumption*: 4.6 – 4.7 litres (4.8 – 4.9 litres)/100 kilometres, CO2 emissions: 108 – 109 g/km (112 – 114 g/km). MINI Cooper D:

3-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity: 1 496 cc, output: 85 kW/116 bhp at 4 000 rpm, max. torque: 270 Nm at 1 750 rpm, acceleration (0–100 km/h): 9.2 seconds (automatic: 9.2 seconds), top speed: 205 km/h (204 km/h), average fuel consumption*: 3.5 – 3.6 litres (3.7 – 3.8 litres)/100 kilometres, CO2 emissions*: 92 – 95 g/km (98 – 99 g/km), exhaust emission standard: EU6.

* Fuel consumption depends on the selected tyre format.

MINI One D:

3-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging with variable turbine geometry, common rail direct injection), capacity:1496 cc, output: 75 kW/95 bhp at 4 000 rpm, max. torque: 220 Nm at 1 496 rpm acceleration (0–100 km/h):11.0 seconds , top speed: 190 km/h , average fuel consumption*: 3.4 – 3.5 litres /100 kilometres, CO2 emissions: 89 – 92 g/km, exhaust emission standard: EU6.

• Exterior dimensions: Length: 3 821 millimetres (MINI Cooper S: 3 850 millimetres) Width: 1 727 millimetres) Height: 1 414 millimetres) Wheelbase: 2 495 millimetres