GP Spanien 2013

Κάτι σημαντικό ως προς την δυναμική των νέων μονοθεσίων των ομάδων, δεν μπόρεσε να προκύψει από το 4ημερο τεστ της Jerez. Προτεραιότητα για όλους αποτέλεσε η λειτουργία των νέων πολύπλοκων power units, αλλά και ο έλεγχος των συστημάτων, όπως και τα αεροδυναμικά τεστ. Έχοντας ξεκαθαρίσει αυτό, δεν γίνεται να μην εντυπωσιάστηκε κάποιος από την σταθερότητα της νέας Mercedes W05 και από τα χιλιόμετρα που αυτή κάλυψε, χωρίς κάποια ιδιαίτερα μηχανικά προβλήματα. Με αυτό φάνηκε να συμφωνεί και ο νέος οδηγός της Sauber Ferrari, Adrian Sutil, ο οποίος δήλωσε:

Είναι πολύ νωρίς για να πούμε ποιος είναι γρήγορος. Όμως πιστεύω πως το πακέτο της Mercedes δείχνει πολύ δυνατό. Έκαναν πολλούς γύρους και έχω την αίσθηση ότι βρίσκονται μπροστά αυτή τη στιγμή. Αλλά θα δούμε τι θα γίνει.

986618025-4799322014

Η W05 γύρισε συνολικά 309 φορές στην πίστα της Jerez, ενώ η Sauber κάλυψε αντίστοιχα 137 γύρους. Μάλιστα ο Sutil είχε και δυο τετακέ με τη C33, τονίζοντας πως παρότι δεν πίεζε στο όριο, το launch-spec μονοθέσιο ήταν αρκετά δυσκολοδήγητο.

Η προσέγγισή μας ήταν μάλλον διαφορετική σε σχέση με τις άλλες ομάδες εδώ. Έμοιαζε περισσότερο με ένα rollout, δεν ήμουν πραγματικά στο όριο, επειδή ήταν πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο.

Το αυτοκίνητο δεν είναι ακόμα αρκετά συνεπές για να πιέσεις στο όριο. Η έλλειψη κάθετης δύναμης το κάνει επίσης πολύ δύσκολο στην οδήγηση, ενώ και οι (καιρικές) συνθήκες δεν ήταν καλές. Δεν θέλαμε να πάρουμε ρίσκα και δεν είχαμε ανταλλακτικά εδώ, οπότε ήταν πιο σημαντικό το να μην καταστρέψεις το μονοθέσιο, κάτι που σχεδόν δούλεψε.

Έτσι τελειώσαμε και τις τέσσερις ημέρες και τώρα έχουμε πολλά δεδομένα για να μελετήσουμε.

Όμως, πόσο μεγάλα βήματα μπορούν να γίνουν μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου και την έναρξη του δεύτερου τεστ στο Bahrein;

Ειδικά για εμάς, από εδώ έως το Μπαχρέιν θα είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός. Εδώ (Jerez) περιοριστήκαμε μόνο σε ότι μπορούσαμε να κάνουμε, αλλά περιμένω πολλές αλλαγές και καλές αλλαγές για το πρώτο μέρος της σεζόν. Θα υπάρξει μια αρκετά απότομη και δύσκολη καμπύλη ανάπτυξης νομίζω, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε τους νέους κανονισμούς.

Από την πλευρά του κινητήρα, νομίζω ότι είμαστε αρκετά άνετοι με το πακέτο της Ferrari, έκαναν καλή δουλειά.

Έτσι, έχουμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο μας, την οδική συμπεριφορά και ειδικά την αεροδυναμική.

[Πηγή: Sky Sports | Photo Copyrights: Sauber F1 Team/Mercedes AMG Petronas]