Red Bull RB10 Jerez

Τα πρόσφατα συμβούλια των ομάδων και της FIA μας έφεραν αμφιλεγόμενους κανόνες, όπως οι διπλοί βαθμοί στον τελευταίο αγώνα και οι μόνιμοι αριθμοί των οδηγών. Στο επόμενο συμβούλιο που θα γίνει στο Μπαχρέιν, οι ομάδες σκοπεύουν να συζητήσουν πιθανές αλλαγές στο Q3.


Είδαμε αρκετές φορές μονοθέσια να μην παίρνουν μέρος στο τρίτο κομμάτι των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου, για να διατηρήσουν άφθαρτα σετ ελαστικών για τον αγώνα. Λόγω της αυξημένης ροπής των μονοθεσίων φέτος, υπάρχει ο φόβος της γρηγορότερης φθοράς των ελαστικών σε ρυθμίσεις πλήρης δύναμης, έτσι το συμβούλιο στις 21 Φεβρουαρίου, θα φροντίσει να λαμβάνουν μέρος όλοι ή όσο το δυνατόν περισσότεροι στο Q3.

Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό, είναι οι οδηγοί που περνούν στο Q3 να ξεκινούν τον αγώνα με τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν στο Q2. Μια άλλη πρόταση που θα συζητηθεί, είναι οι οδηγοί του Q3 να παίρνουν ένα επιπλέον σετ ελαστικών, το οποίο μετά θα το επιστρέφουν. Η Pirelli ήταν πάντα πρόθυμη να κατασκευάσει ειδική γόμα για τις κατατακτήριες, η οποία μπορεί να κρατάει έναν γύρο πριν διαλυθεί.

Το τρίτο μέρος των κατατακτήριων είναι πιθανό να αυξηθεί και σε χρόνο, καθώς οι ομάδες που θέλουν να κάνουν 2 γρήγορους γύρους δυσκολεύονται, ιδίως σε πίστες που ο γύρος κρατάει περισσότερο. Για να γίνουν όμως όλες αυτές οι αλλαγές, θα πρέπει να υπάρξει ομοφωνία από όλες τις ομάδες, που είναι αρκετά δύσκολο, αφού οι ομάδες που διαχειρίζονται καλύτερα τα ελαστικά τους θα θέλουν να διατηρήσουν το πλεονέκτημα.

[Πηγή: AutoSport]