DAB33FB6ADADA1AD1882F9418AC63_h498_w598_m2

Μετά την Weibeck Cobra 780 CUI που παρουσιάσαμε το πρωί, έρχονται τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα της δημοπρασίας της RM Auctions στο Παρίσι. Όπως καταλαβαίνεις, τεράστια ποσά αλλάζουν χέρια και εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλάζουν ιδιοκτήτες οπότε κάθισε αναπαυτικά στο κάθισμα σου και απόλαυσε τα 5 παραδείγματα που θα σου δείξω…

Lola-T70-

Ξεκινώντας από το “φθηνότερο”, στην 5η θέση βρίσκουμε μία Lola T70 IIIb by Sbarro, ένα πανέμορφο αγωνιστικό από το μακρινό 1969, αποθηκευμένο για 30 χρόνια και  ανακατασκευασμένο το 1999. Κινείται από έναν V8 κινητήρα, με χωρητικότητα 6.3 λίτρα και απόδοση 450+ ίππων. Το συγκεκριμένο παράδειγμα, πωλήθηκε για μόλις 168.000€.

Επόμενος στη λίστα, ο “παππούς”. Η συγκεκριμένη Lamborghini Miura P400 S “SV Specification” (ανήκε στον θρύλο της rock), Rod Stewart. Δεν πιστεύω πως χρειάζεται να πω τίποτε περισσότερο γι’ αυτό το αυτοκίνητο εκτός από την τιμή του: 520.800€

1964 Shelby 289 Independent Competition Cobra

Τρίτη κατά σειρά, μία Ferrari 750 Monza Spider by Scaglietti του 1955. Το συγκεκριμένο παράδειγμα, τερμάτισε 5ο στις 12 ώρες του Sebring ενώ έχει στο παλμαρέ του αρκετές πρωτιές στα χέρια του Phil Hill αλλά και του Carroll Shelby. Την κίνηση παρέχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 3.000 κ.εκ. με απόδοση 260 ίππων που συνδυάζεται με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Τιμή: 1.960.000€

1982-Porsche-956-Group-C-Sports-Prototype-5

Πλησιάζουμε στην κορυφή και ήδη αρχίζει να με πιάνει ήλιγγος με τα ποσά που διαβάζω. Αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Όταν μιλάμε για μία Porsche 956 Group C του 1982, ξέρεις πως το ποσό θα είναι σίγουρα 7-ψήφιο. Το αυτοκίνητο αποτελεί ένα εκ των 10 συνολικά εργοστασιακών αντιτύπων από το 1982 και τερμάτισε 3ο στο ιστορικό 1-2-3 της Porsche στις 24 ώρες του Le Mans εκείνη τη χρονιά. Ο κινητήρας είναι φυσικά ένας αερόψυκτος, επίπεδος εξακύλινδρος, 2.65 λίτρων με δύο turbo που παράγει 620 άλογα. Πόσο έκανε; 2.352.000€

1955-jaguar-d-type-1

Στην κορυφή της λίστας με τα πιο ακριβά αυτοκίνητα αυτής της δημοπρασίας, βρίσκεται μία Jaguar όμως. Και όχι οποιαδήποτε Jaguar αλλά μία D-Type. Το πιο ιστορικό, αγωνιστικό sports car της φίρμας, έχει πλούσιο παρελθόν και πωλήθηκε για 3.696.000€

1973_Porsche_917_CanAm_Spyder_02

Άξια αναφοράς, παρότι δεν πωλήθηκε είναι και μία Porsche 917/30 Can-Am Spyder. Γιατί είναι άξια αναφοράς; Πρώτα απ’ όλα, για να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα, μπορείς να διαβάσεις το αντίστοιχο άρθρο/αφιέρωμα. Εδώ θα σου πω μόνο μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Αερόψυκτος, 5-λιτρος επίπεδος 12-κύλινδρος με δύο turbos και τουλάχιστον 1.100 άλογα. Φτάνουν; Το εν λόγω παράδειγμα, δεν πωλήθηκε καθώς η μεγαλύτερη προσφορά των 2.000.000€ δεν κάλυψε το reserve που είχε βάλει ο ιδιοκτήτης. Θα την ξαναδούμε όμως κάποια στιγμή, να είσαι σίγουρος.

[Πηγή: RM Auction]