BMW 2 Series Active Tourer Live in Geneva 2014

Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες κινούνται προς την κατεύθυνση μείωσης των χρησιμοποιούμενων πλατφορμών τους. Οι λόγοι προφανείς. Το ίδιο και τα ρίσκα.

Οι τελευταίες εταιρίες που υιοθετούν αυτή τη στρατηγική, είναι η BMW και η Mercedes-Benz. Η πρώτη, σύμφωνα με τον Herbert Diess, μέλος του συμβουλίου για την έρευνα και την εξέλιξη, θα μειώσει τις πλατφόρμες της σε δύο. Μία για τα μπροστοκίνητα αυτοκίνητα και μία για τα πισωκίνητα. Αξίζει να σημειωθεί πως η “i” σειρά εξαιρείται από την αναδιάρθρωση.

Από την πλευρά της η Mercedes-Benz, μέσω του επικεφαλής R&D της, Thomas Weber, δήλωσε πως η οι πλατφόρμες της θα μειωθούν από τις 9 που είχε το 2009, σε μόλις 4 (MFA, MRA, MHA, MSA). H πρώτη, όπως ήδη θα γνωρίζεις, χρησιμοποιείται στα μπροστοκίνητα αυτοκίνητα της, η δεύτερη για τα πισωκίνητα, η τρίτη για τα μεγάλα crossover/SUV και η τέταρτη για τα sports cars.

Κατά τα άλλα, τα πράγματα πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο για την Mercedes, κυρίως χάρη στην απήχηση που γνωρίζει στην Κίνα. Αύξηση της τάξης του 73.6% σημείωσε η Γερμανική εταιρία στην Κίνα τους δύο πρώτους μήνες του 2014 και πλησίασε ακόμα παραπάνω την Audi στις πωλήσεις. Το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται και στις παγκόσμιες πωλήσεις με την Audi να τις αυξάνεις κατά “μόλις” 7% και την Merc κατά 16,6%. 

[Πηγή: Automotive News]