Rear-view-camera

Είναι ορισμένες φορές, που οι μεγάλοι οργανισμοί θεμάτων ασφαλείας τονίζουν το προφανές. Αυτή, είναι μία από αυτές τις φορές και ο “ένοχος” οργανισμός είναι το Insurance Institute of Highway Safety (IIHS).

12473110901509333443

111 εθελοντές, κάθισαν πίσω από το τιμόνι ενός 2013 Chevrolet Equinox LTZ με μοναδικό σκοπό την οπισθοπορεία. Το “πείραμα” έγινε σε ένα άδειο παρκινγκ στις Η.Π.Α. και πίσω από το αυτοκίνητο, ο IIHS είχε τοποθετήσει ένα χαρτονένιο ομοίωμα μικρού παιδιού για να εξακριβωθεί το ποιο σύστημα είναι πιο αποτελεσματικό: οι κάμερες ή οι αισθητήρες παρκαρίσματος;

Προφανώς, αυτοί που χρησιμοποίησαν την κάμερα οπισθοπορείας, είχαν λιγότερες συγκρούσεις… ακόμα και έτσι όμως, το 56% αυτών, χτύπησε το ομοίωμα. Μόλις 1 στους 16 οδηγούς κατάφεραν να αποφύγουν οποιαδήποτε σύγκρουση.

Το IIHS, μέσω ενός ερευνητή της, ενός David Kidd, υποθέτει πως αν οι αισθητήρες παρκαρίσματος είχαν μεγαλύτερη εμβέλεια, θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικοί στον εντοπισμό των αντικειμένων και την προειδοποίηση των οδηγών γι’ αυτά. Μία άλλη παρατήρηση που σχετίζεται όμως με τις κάμερες, ήταν ότι όταν το ομοίωμα ήταν στη σκιά, σχεδόν όλοι οι οδηγοί το χτύπησαν. Με λίγα λόγια, και τα δύο συστήματα έχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης, αλλά ως έχουν, οι κάμερες είναι καλύτερες. Νομίζω δεν χρειαζόμασταν το IIHS να μας τα πει αυτά…

[Πηγή: IIHS]