Renault in Geneva 2014

Η Renault, με το νέο Twingo, έχει στόχο να σπάσει την Ιταλική κυριαρχία στην κατηγορία των minicars στην Ευρώπη.

Θα ήθελα να δω το Twingo στην δεύτερη θέση σε αυτή την κατηγορία.

Δήλωσε ο Stefan Mueller, επικεφαλής της Renault Europe. Αυτό βέβαια δεν είναι καθόλου εύκολο, αφού για να πετύχει τον στόχο της η Γαλλική εταιρία, θα πρέπει να διπλασιάσει τις πωλήσεις του μικρού της αυτοκινήτου, από τις 77.714 κομμάτια που πούλησε το 2013, στα 160.015 κομμάτια που κατάφερε να πουλήσει το Fiat 500. Επίσης, επειδή μίλησα για “Ιταλική κυριαρχία” να αναφέρω πως στην δεύτερη θέση, πίσω από το 500, βρίσκεται το Fiat Panda με 152.404 οχήματα.

Το νέο Renault Twingo, παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης και θα φτάσει στις εκθέσεις της εταιρίας μέσα στο καλοκαίρι. Τα highlights του αυτοκινήτου, είναι χωρίς αμφιβολία η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος (με ότι αυτό συνεπάγεται για την εκμετάλλευση χώρων στην καμπίνα) και τα ανταγωνιστικά powertrains με την χαμηλή κατανάλωση και τις αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ωστόσο η Renault δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την τιμή του μικρού της αυτοκινήτου. Το μόνο που δήλωσε, μέσω του επικεφαλής Product Planning, Philippe Klein, είναι το εξής:

[Η τιμή του Twingo] θα είναι ανταγωνιστική αλλά σεβόμαστε την αξία του προϊόντος, όπως κάναμε με το Clio και το Captur.

Άξιο αναφοράς, παρότι δεν προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη, είναι και το γεγονός ότι η κατηγορία των minicars είναι εξαιρετικά δύσκολη, ιδίως το 2014, με το 1/3 των 20 αυτοκινήτων που περιλαμβάνει να είναι νέα ή ανανεωμένα. Στις σχετικές ειδήσεις η Renault φαίνεται πως δεν σκοπεύει να βγάλει στην αγορά ηλεκτρική έκδοση του νέου Twingo.

[Πηγή: Automotive News]