_79P7922

Αυτός είναι ο στόχος της Lotus για τον αγώνα της Μαλαισίας, όπως ομολόγησε ο οδηγός της ομάδας, Pastor Maldonado. Οι δυο Ε22 αντιμετώπισαν πάρα πολλά προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου στην Αυστραλία, με τον Τεχνικό Διευθυντή της ομάδας, Nick Chester, να περιμένει βελτίωση από τη Βαρκελώνη και έπειτα.


Η αιτία των εγκαταλείψεων ήταν η ίδια για τους δυο οδηγούς, με το ERS του Energy F1-2014 να αναγκάζει τους Maldonado και Grosjean σε έξοδο από τον αγώνα, έχοντας συμπληρώσει 29 και 43 γύρους αντίστοιχα. Ο Remi Taffin περιμένει η Μαλαισία να είναι από τους σκληρότερους αγώνες της χρονιάς, κάτι που θα δυσκολέψει ακόμη περισσότερο την ανέτοιμη Ε22.

Δουλεύουμε πολύ σκληρά και πιέζουμε για να λύσουμε όλα τα προβλήματα. Το είδος των προβλημάτων, όταν καταφέρεις να φτάσεις στη ρίζα τους, βλέπεις ότι δεν είναι τεράστιο. Είναι εύκολο να λυθεί, αλλά παίρνει πάρα πολύ χρόνο.

Έχουμε βελτιωθεί αρκετά για τον αγώνα. Δεν ήμασταν σε θέση να τρέξουμε για περισσότερους από 10 συνεχόμενους γύρους στα τεστ και κατά τη διάρκεια του αγώνα (στην Αυστραλία) κάναμε πάνω από 30 γύρους και με τα δύο αυτοκίνητα, που είναι ένα βήμα προς τα εμπρός. Τώρα είμαστε πλήρως επικεντρωμένοι για να τερματίσουμε τον αγώνα και νομίζω ότι αν τα καταφέρουμε, θα είμαστε σε θέση για να παλέψουμε για κάτι καλό.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του έτερου οδηγού της Lotus. Ο Romain Grosjean πιστεύει πως το μονοθέσιο δεν θα είναι έτοιμο εκατό τοις εκατό για τον αγώνα, όμως, ελπίζει τα δεδομένα από τη Μελβούρνη να βοηθήσουν ώστε να κάνει η ομάδα βήματα προς τα εμπρός.

_79P8977

Νομίζω ότι κάναμε αρκετές αλλαγές και υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους είδαμε πως μπορούμε να βελτιωθούμε, μέσα από τα δεδομένα της Αυστραλίας. Έτσι, ελπίζουμε ότι κάναμε τη δουλειά μας. Δεν πιστεύω ότι τα πάντα θα είναι 100 τοις εκατό, αλλά αν μπορέσουμε να κάνουμε ένα καλό βήμα προς τα εμπρός, αυτό θα ήταν ωραίο.

Ο Γάλλος έχασε την ψυχραιμία του στο FP3, περιγράφοντας την κατάσταση στην ομάδα, μέσω team radio, ως “απίστευτη”. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Grosjean ξεφεύγει εξαιτίας των προβλημάτων, κάτι που δεν αρμόζει στον πρώτο οδηγό της ομάδας, ο οποίος πρέπει να την καθοδηγήσει με ηρεμία στην εύρεση και επίλυση των όποιων θεμάτων. Παρόλα αυτά, ο ίδιος επιμένει πως αν καταφέρουν να λύσουν τα προβλήματά τους, η απόδοση της Ε22 δεν θα είναι μακρυά από αυτή της Red Bull.

Κουνούσα το κεφάλι μου (με τα προβλήματα). Έπρεπε να πάρω χάπια μετά, εξαιτίας μιας ημικρανίας. Ήταν πολύ άσχημα. Όμως, το να είσαι θυμωμένος είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις, αν θες να χάσεις τη συγκέντρωσή σου…

Δεν θέλω να είμαι υπέρμετρα αισιόδοξος ή πολύ απαισιόδοξος. Απλά θέλω να μπω στο αυτοκίνητο, να οδηγήσω και να δω ότι το power unit ανταποκρίνεται καλύτερα, ότι η φόρτιση των μπαταριών και η διαχείριση καυσίμων γίνεται όλο και καλύτερη και πως το σύστημα φρένων μας είναι καλύτερο.

Αν κάνουμε αυτά τα τρία πράγματα, νομίζω πως αυτό θα είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Τότε δεν θα είμαστε τόσο μακριά από τη Red Bull.

[Πηγή: Formula 1, SkySports | Photo Copyrights: Alastair Staley/Lotus F1 Team