Ecclestone

Από το καλό στο καλύτερο πηγαίνουν οι δικαστικές διαμάχες του Bernie Ecclestone. Πριν περίπου ένα μήνα, ο ισχυρός άνδρας της Formula 1 βρέθηκε αθώος για τις κατηγορίες περί δωροδοκίας του Gerhard Gribkowsky και τώρα, απορρίφθηκε και η αίτηση για έφεση που είχε καταθέσει ο όμιλος Constantin. Αυτό που προκαλεί εντύπωση και σχολιάστηκε από τον κ. Justice Newey, είναι πως η αίτηση δεν κατατέθηκε στο εφετείο, όπου και θα είχε ελπίδες να συνεχιστεί το θέμα.

Σε κάθε περίπτωση, δικηγόρος της Constantin τόνισε πως “θα επιδιώξουμε με σθένος την αναίρεση της αρχικής απόφασης”, ενώ ο έγκυρος δημοσιογράφος Christian Sylt, αποκάλυψε πως ο όμιλος διατάχθηκε να καλύψει νομικά έξοδα της τάξης των 22,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Από τα δικαστικά έξοδα δεν γλύτωσε ούτε ο Bernie, αφού σύμφωνα με τον κ. Justice Newey οι αναληθής αποδείξεις που παρουσίασε και το γεγονός πως ήταν αναξιόπιστος μάρτυρας, θα του στοιχίσουν 13 εκατομμύρια δολάρια.

Ο αειθαλής Ecclestone βρέθηκε σήμερα στην πίστα Sepang της Μαλαισίας και είχε για πρώτη φορά την ευκαιρία να ακούσει από κοντά τα νέα μονοθέσια. Ο Βρετανός τόνισε πως από κοντά ο ήχος είναι ελαφρώς καλύτερος, όμως οι πιέσεις που δέχεται από τους διοργανωτές των Grands Prix έχουν βάση.

Είναι λίγο πιο δυνατός από ότι νομίζαμε. Αν μπορούσαμε να τον ανεβάσουμε λίγο περισσότερο… τότε θα είναι εντάξει.

Αυτό είναι ακριβώς το πρόβλημα και ο λόγος για τον οποίο οι διοργανωτές διαμαρτύρονται. Ακούγεται τρομερά άσχημο από την τηλεόραση, αλλά το πρόβλημα δεν αυτό, το πρόβλημα είναι οι άνθρωποι που έρχονται εδώ και ζητούν την ατμόσφαιρα της Formula 1.

martin brundle

Πέρα από τον Ecclestone που είναι γνωστός πολέμιος των συγκεκριμένων power units, μόλις χθες τάχθηκε ανοικτά υπέρ των όσων κατακρίνουν τα νέα δεδομένα και ο Πρωταθλητής Sebastian Vettel. Από την άλλη πλευρά, ο σχολιαστής του SkySports και πρώην πιλότος F1, Martin Brundle, τονίζει πως κάθε φορά που ακούει από κοντά τα μονοθέσια, συνηθίζει όλο και πιο πολύ τον ήχο.

Κάθε μέρα που πηγαίνω στην πίστα, τον συνηθίζω όλο και περισσότερο και είμαι όλο και λιγότερο εναντίον του.

Ναι, χρειαζόμαστε λίγο περισσότερο όγκο και ο τόνος των αυτοκινήτων είναι αρκετά βραχνός. Αλλά ο θόρυβος είναι σπατάλη ενέργειας και αν δεν πρόκειται να ανεβάσουν τις στροφές πολύ περισσότερο, πράγμα που σημαίνει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων, απαιτείται πλήρης επανασχεδιασμός.

Δεν ξέρω αν είναι δυνατόν να μπει ένα μεγάφωνο στην απόληξη της εξάτμισης για να βοηθήσει λίγο, αλλά ουσιαστικά δεν πρόκειται να αλλάξει (τα πράγματα).

Επομένως η λύση έχει βρεθεί. Για να συνηθίσει κάποιος το νέο ήχο της Formula 1 και να αρχίσει να αλλάζει άποψη, πρέπει να παρακολουθήσει πολλούς αγώνες από κοντά. Ετοιμάστε βαλίτσες λοιπόν!

[Πηγή: GMM, SkySports]