Mercedes-Benz S63 AMG Coupe in Stuttgart

Δυο εβδομάδες μετά την επίσημη παρουσίαση της S63 AMG Coupe και ένα προ-παραγωγής αυτοκίνητο πιάστηκε να κυκλοφορεί στους δρόμους της Στουτγάρδης.

Μπορεί καλά καλά να μην έχει γίνει επίσημη live παρουσίαση, καθώς αυτή θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Νέας Υόρκης σε τρεις εβδομάδες αλλά οι γερμανοί κάτοικοι είχαν τη χαρά να την δουν από κοντά, καθώς το εργοστάσιο της Mercedes-Benz βρίσκεται πολύ κοντά στο κέντρο της πόλης.

Mercedes-Benz S63 AMG Coupe in Stuttgart

Είναι βαμμένη στο ίδιο άσπρο χρώμα που είδαμε και στις επίσημες press φωτογραφίες και τολμώ να πω ότι φαίνεται ακόμα πιο σαγηνευτική, όμορφη και στυλάτη, εκπέμποντας παράλληλα τον απαραίτητο δυναμισμό. Έτσι, οι αεραγωγοί είναι μεγαλύτεροι και τα side skirts πιο μυώδη ενώ στο πίσω μέρος, οι χρωμιωμένες, τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και ο μαύρος διαχύτης κλέβουν την παράσταση. Το αυτοκίνητο πατάει σε σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών της AMG με ελαστικά διάστασης 255/45 εμπρός και 285/40 πίσω.

Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας με χωρητικότητα 5.5 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους και 900 Nm ροπής, ο οποίος είναι κατά 41 ίππους ισχυρότερος και κατά 100 Nm πιο ροπάτος από αυτόν της απερχόμενης CL63 AMG. Εκτός της επιπλέον ιπποδύναμης και ροπής, η S63 AMG Coupe κουβαλάει και 65 κιλά λιγότερα σε σύγκριση με την CL63 AMGΟ κινητήρας συνδυάζεται δε με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει τρία modes λειτουργίας (C: Controlled Efficiency, S: Sport και M: Manual). Χάρη σε όλα αυτά, η πισωκίνητη Coupe χρειάζεται μόλις 4.3 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100km/h από στάση ενώ η τελική είναι ως συνήθως περιορισμένη στα 250km/h. Αν ο αγοραστής επιλέξει την 4MATIC έκδοση, τα 100km/h έρχονται 0.4 δευτερόλεπτα ταχύτερα.

Mercedes-Benz S63 AMG Coupe in Stuttgart

Η S63 AMG Coupe είναι εξοπλισμένη (ή μπορεί να εξοπλισθεί) με όλα τα τεχνολογικά καλούδια της απλής αδερφής της. Χρησιμοποιεί την AIRMATIC αερανάρτηση και το MAGIC BODY CONTROL ενώ διαθέσιμο είναι και το σύστημα “Active Curve Tilting Function”, ένα σύστημα που συνεργάζεται με το Active Body Control και δύο κάμερες στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Όταν το σύστημα ανιχνεύσει στροφή έως και 15 μέτρα μπροστά από το όχημα, ξεκινά να “γέρνει” το αυτοκίνητο έως και 2.5 μοίρες (σαν μοτοσυκλέτα) για να μειώσει την διαμήκη επιτάχυνση που νιώθουν οι επιβάτες. Επιπλέον, για την S63 AMG Coupe είναι διαθέσιμα και carbon composite φρένα καθώς και οι AMG Performance Studio ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών ενώ για το εσωτερικό, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να τοποθετήσει sport καθίσματα, επένδυση από Nappa δέρμα και flat-bottom τιμόνι.

[Πηγή: Αutogespot]