psa peugeot citroen

Η PSA Peugeot Citroën ανακοίνωσε σήμερα πως θέλοντας να επανέλθει στην κερδοφορία, θα μειώσει σχεδόν στο μισό τη γκάμα των μοντέλων της έως το 2020. Σήμερα υπάρχουν 45 μοντέλα στη γκάμα της Peugeot και της Citroen, αλλά έως το 2020 θα υπάρχουν “μόλις” 26.

Αυτή είναι η δραστική απόφαση του νέου Carlos Tavares, του νέου CEO της Γαλλικής εταιρίας, ο οποίος αναφέρει πως η απόφαση έχει ληφθεί ως μια μέθοδος για να βελτιστοποιηθεί η χρήση των πλατφορμών, οι οποίες με τη σειρά τους, θα μειώσουν το κόστος της ανάπτυξης και της παραγωγής των μοντέλων. Ο νέος CEO της PSA θέλει να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους ανά αυτοκίνητο. Για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να μειώσει το κόστος παραγωγής, να μειώσει το κεφάλαιο κίνησης, να μειώσει τον αριθμό των στοκ αυτοκινήτων, ενώ θα πρέπει να συμφωνήσει και σε μια πιο αποτελεσματική συνεργασία με τους προμηθευτές. Επίσης ο Tavares θέλει ο όμιλος του να διαχειρίζεται καλύτερα τα χρήματα του, πράγμα που σημαίνει πως όλες οι επενδύσεις που θα κάνει, θα πρέπει να εξασφαλίζουν στον όμιλο μια ικανοποιητική απόδοση.

Ο Tavares ανακοίνωσε παράλληλα πως το DS μετατρέπεται πλέον σε αυτόνομο πολυτελές brand, το οποίο θα συμπληρώνει τη γκάμα των μοντέλων της Peugeot και της Citroen.

Τέλος ο Πορτογάλος έκανε γνωστό σήμερα πως θα εκσυγχρονίσει τα εργοστάσια της PSA, ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής, ενώ θέλει να ενισχύσει την εικόνα της εταιρίας στη Κίνα, αφού έως το 2020, μαζί με την Dongfeng, θέλει να τριπλασιάσει την παραγωγή των μοντέλων της PSA επί κινεζικού εδάφους, διευρύνοντας τη γκάμα των μοντέλων της οικογένειας DS. Στόχος για τις δύο εταιρίες, είναι η παραγωγή (και πώληση φυσικά) 750.000 αυτοκινήτων μέχρι το 2015 ενώ αν όλα εξελιχθούν όπως πρέπει, η Dongfeng, η Citroen και η Peugeot θα πουλούν αθροιστικά, 1.5 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2020.

[Πηγή: PSA]