_79P0048

Ο Γάλλος ήταν ένας από τους πιλότους στον οποίο η ομάδα του χρωστούσε χρήματα. Προχθές διαβάσαμε πως οι οδηγοί σκέφτονταν να απεργήσουν εάν συνεχιζόταν η κατάσταση με τις πληρωμές στη Formula 1, έχοντας διαρρεύσει πως υπεγράφη σύμφωνο για το λόγο αυτό, κατά τη συνεδρίαση του GPDA. Χθες, Πέμπτη, ο Grosjean δήλωσε για τις εξελίξεις πάνω στο δικό του θέμα:

 Από τη στιγμή που ανέλαβε η νέα διοίκηση,  τα πάντα έχουν διευθετηθεί και αυτό είναι καλό. Σίγουρα δεν ήταν ο τρόπος που ήθελα να εξελιχθούν τα πράγματα. Όμως, ποτέ δεν άνοιξα το στόμα μου μπροστά στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αυτό ήταν δικό μου θέμα, κάτι το προσωπικό.

Ο Kimi, κατά κάποιο τρόπο, ξεκίνησε το όλο θέμα, για το ότι οι οδηγοί δεν είχαν πληρωθεί και ούτω καθεξής. Δεν ήταν εύκολο για τα παιδιά (στην ομάδα), αλλά τώρα όλα έφτιαξαν. Το ομαδικό πνεύμα ήταν πάντα εκεί, μείναμε μαζί και όλοι κράτησαν το κεφάλι τους χαμηλά και πίεσαν σκληρά.

Σύμφωνα με το Nico Hulkenberg, οι οδηγοί μίλησαν για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ακούστηκε κάτι για απεργία, αφού αυτό θα έκανε μεγάλο κακό στο σπορ.

Motor Racing - Formula One World Championship - Bahrain Grand Prix - Preparation Day - Sakhir, Bahrain

(Οι πληρωμές) Είναι ένα θέμα που έχουμε συζητήσει στο GPDA. Δεν είναι κάτι που μας αρέσει και στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα δεν είναι καλό να υπάρχει, οπότε προσπαθούμε να εργαστούμε πάνω σε αυτό.

Στα μέσα ενημέρωσης υπήρξαν αναφορές για απεργία, αλλά αυτό δεν το έχουμε συζητήσει στο GPDA. Ναι, έχουμε μιλήσει για το θέμα των πληρωμών και θέλουμε να ληφθούν μέτρα ως προς αυτό, αλλά η απεργία δεν βρίσκεται στα σχέδιά μας.

Εάν αυτό αληθεύει, είναι κάτι που μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ, όμως τα οικονομικά προβλήματα συνεχίζουν να απασχολούν τις μικρότερες ομάδες και κατ’ επέκταση τους οδηγούς. Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του James Calado, μέχρι πέρυσι δοκιμαστή της Force India.

Motor Racing - Formula One World Championship - Brazilian Grand Prix - Preparation Day - Sao Paulo, Brazil

Πάντα λέω πως μπορείτε να δείτε γιατί το κάνουν. Χρειάζονται τα χρήματα. Μπορούν να κερδίσουν περισσότερο χρόνο από την εξέλιξη του αυτοκινήτου, παρά από έναν οδηγό. Με μια νέα εμπρός πτέρυγα θα κερδίσουν περισσότερα δέκατα, σε σχέση με κάποιον που θα φρενάρει λίγο αργότερα.

Πάντοτε υπήρχαν pay-drivers, αλλά ειδικά τώρα φαίνεται να έχουν πάρα πολλοί από αυτούς. Στοιχίζει πολλά χρήματα το να είσαι στην F1 και πάρα πολλοί άνθρωποι πληρώνουν για να είναι στην F1. Αυτό απλά δεν την καθιστά ελκυστική και κάνει πολύ δύσκολο για τους νέους οδηγούς που υπάρχουν, να μπουν στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα.

[Photo Copyrights: Sahara Force India/Alastair Staley/Lotus F1 Team]