atssport4-1

Αντικειμενικά, η Automobili Turismo e Sport (ATS χάριν συντομίας) δεν είναι από τις πρώτες εταιρίες που σκέφτεται κάποιος αν ρωτήσουμε για κατασκευαστές αυτοκινήτων από την Ιταλία. Ιδρύθηκε το 1963 από μία ομάδα δυσαρεστημένων υπαλλήλων της Ferrari και σε γενικές γραμμές, δεν έκανε τίποτα. 50 χρόνια μετά όμως, το όνομα βγήκε από το χρονοντούλαπο της ιστορίας και έγινε η αναβίωση με μία σειρά αυτοκινήτων. Μεταξύ αυτών, το Sport 1000.

atssport5-1

2 χρόνια μετά την παρουσίαση του Sport 1000, ήρθε η ώρα να ανανεωθεί. Η ATS, λέει πως το 2015 Sport 1000 επωφελείται από 100 αλλαγές. Είναι πλέον κατασκευασμένο πάνω σε ένα νέο chassis από ανοξείδωτο ατσάλι και χρωμιομολυβδένιο που ζυγίζει περίπου 50 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο, το αμάξωμα είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένο με αποτέλεσμα νέο look και καλύτερη αεροδυναμική (έως και 1.200 κιλά downforce σύμφωνα με τον κατασκευαστή), η ανάρτηση είναι της Ohlins, τα φρένα της Tarox, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife κ.ο.κ.

atssport16-1

Το Sport 1000, μπορεί να δεχθεί σχεδόν οποιονδήποτε τετρακύλινδρο κινητήρα μοτοσυκλέτας αλλά αν δεν θέλεις να ψάξεις μόνος σου, με χαρά θα σου παρέχουν έναν 1300άρη με 185 άλογα που εκτοξεύει το πανάλαφρο αυτοκίνητο στα 100km/h σε μόλις 2.5 δευτερόλεπτα ενώ με slick ελαστικά, το Sport 1000 είναι ικανό να παράγει 3g πλευρικής επιτάχυνσης. Αν δεν σου φτάνει αυτός ο κινητήρας, η ATS προσφέρει έναν 1400άρη με 235 άλογα ή έναν 1600άρη με 255! Στο κατάλογο του πρόσθετου εξοπλισμού, βρίσκει κανείς ανθρακονημάτινα panels για το αμάξωμα, αναβαθμισμένα φρένα κ.ά.

Η τιμή ξεκινά από τα 33.000 ευρώ χωρίς κινητήρα και από τα 48.850 με. Το Sport 1000 έχει ομολογκασιόν CSAI και FIA για πίστα ενώ σε μερικές χώρες, μπορεί να θεωρηθεί και road legal.