2880_Italia-VW-Ogier-2014_2_896x504

Με τον Mikko Hirvonen να παίρνει ένα μικρό προβάδισμα στην σούπερ-ειδική της πρώτης ημέρας και τους Thierry Neuville, Sebastien Ogier, Kris Meeke και Jari-Matti Latvala να ακολουθούν, οι αγωνιζόμενοι ξεκίνησαν το μακρύ ταξίδι προς την πόλη του Alghero, όπου θα φιλοξενούνταν για τις ειδικές της Παρασκευής.


2842_Italia-M-Sport-Hirvonen-2014_1_896x504

Την δεύτερη ημέρα του Rally Italia, τόσο ο Sebastien Ogier, όσο και ο Jari-Matti Latvala,  όντας πρώτοι στην εκκίνηση και κατά συνέπεια “υπεύθυνοι” να καθαρίσουν τον δρόμο, δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό που θα ήθελαν. Αποτέλεσμα αυτού, ήταν τα πληρώματα της Hyundai που ξεκινούσαν από την 7η και την 12η θέση, να ανταλλάσσουν το προβάδισμα. Όμως, δυστυχώς, δεν είχαν συνέχεια αφού ο Neuville με σπασμένη εμπρός ανάρτηση έμεινε 23 λεπτά πίσω ενώ ο Hanninen είχε μία εξόρμηση στην Ιταλική εξοχή στην 5η ειδική και εγκατέλειψε. Το απόγευμα, με καθαρότερους τους δρόμους, οι οδηγοί της Volkswagen ξεκίνησαν την επίθεση τους. Ο Latvala ολοκλήρωσε την ημέρα στην πρώτη θέση, με 22.4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον teammate του, Ogier. Τρίτος ήταν ο Mads Ostberg με το Citroen του ενώ στην 4η θέση, βρέθηκε το τρίτο Polo R WRC με τον Andreas Mikkelsen πίσω από το τιμόνι. Άξια αναφοράς, η εγκατάλειψη του Mikko Hirvonen. Το Fiesta RS WRC του Φιλανδού τυλίχτηκε στις φλόγες χωρίς κανενός είδους προειδοποίηση όταν το πλήρωμα σταμάτησε να αλλάξει ελαστικά. Τόσο ο Hirvonen όσο και ο συνοδηγός του, Jarmo Lehtinen, είδαν κάποιες φλόγες στο πίσω μέρος του αγωνιστικού. Προσπάθησαν εις μάτην να τις σβήσουν με πυροσβεστήρες αλλά το αυτοκίνητο καταστράφηκε ολοσχερώς μέσα σε λίγα λεπτά.

2877_Italia-VW-Latvala-2014_2_896x504

Για το Σάββατο, όλοι περίμεναν την αντεπίθεση του Ogier αλλά εκτός από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του Γάλλου, το comeback του βοήθησε και η υπερθέρμανση του Polo του Latvala. Ο Φιλανδός, γλύτωσε την εγκατάλειψη και διατήρησε το προβάδισμα του αφού όπως έγινε αργότερα γνωστό, ο Ogier κατάλαβε λανθασμένα πως ο Latvala εγκατέλειψε και δεν πίεσε περισσότερο, ενώ μπορούσε. Το απόγευμα, ο Ogier πίεσε τον Latvala μέχρι που ο επιρρεπής στο λάθος Φιλανδός, υπέκυψε. Αφού χτύπησε με το πίσω μέρος του Polo μία πέτρα, αναγκάστηκε να σταματήσει για αλλαγή τροχού, κάτι που του κόστισε 2 λεπτά. Την καθυστέρηση εκμεταλλεύτηκε και ο Ostberg που πέρασε στην 2η θέση. Η μάχη του με τον Mikkelsen “ολοκληρώθηκε” όταν ο τελευταίος αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα σπασμένο αμορτισέρ και δεν μπορούσε να πιέσει πλέον. Έτσι, έπεσε 36 δευτερόλεπτα πίσω από τον Latvala.

2853_Italia-Citroen-Qassimi-2014_2_944x531

Η τέταρτη ημέρα δεν είχε ιδιαίτερες εκπλήξεις ή αλλαγές στην κατάταξη και έτσι ο Sebastien Ogier αύξησε το προβάδισμα του έναντι του Latvala στους 33 πόντους. Ο δεύτερος στο Rally Italia, Mads Ostberg, ανέβηκε στην 3η θέση του πρωταθλήματος ενώ ο Andreas Mikkelsen δεν μπόρεσε να κάνει κάτι για τον Latvala που ήταν μπροστά του και έτσι, αρκέστηκε στη νίκη της Power Stage και τους 3 επιπλέον βαθμούς που κέρδισε μέσω αυτής. Πίσω από τον Νορβηγό, ήταν τα Ford Fiesta RS WRC των Elfyn Evans και Martin Prokop ενώ την 10άδα, συμπλήρωσαν οι Henning Solberg, Robert Kubica, Lorenzo Bertelli και Khalid Al-Qassimi.

Το επόμενο test για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα θα είναι το LOTOS Rally Polland στις 26-29 Ιουνίου.