The first E-Class Coupe and Cabriolet produced

Η Mercedes-Benz κάθε μήνα παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων, με τα κέρδη της να αυξάνονται και αυτά. Το 2013, το περιθώριο κέρδους της Mercedes-Benz ήταν 6,2%, με τα αντίστοιχα ποσοστά της Audi και της BMW να ανέρχονται στα 10,1% καο 9,4% αντίστοιχα.

Η Daimler θέλοντας να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της, και μην μπορώντας να αυξήσει τις τιμές των μοντέλων της λόγω του έντονου ανταγωνισμού, θέλει έως τα τέλη του 2014 να έχει μειώσει το κόστος παραγωγής κατά όχι λιγότερο από δύο δισεκατομμύρια ευρώ στις Mercedes-Benz kai smart και κατά 1,6 δισ. ευρώ στα φορτηγά της Daimler. Η Daimler ωστόσο δεν θα κόψει budget από το τμήμα έρευνα και ανάπτυξης, ώστε αυτό να λειτουργήσει απρόσκοπτα τη λειτουργία του, ετοιμάζοντας νέα μοντέλα και τεχνολογίες. Αντίστοιχη κίνηση περικοπής κάνει και η BMW.