2015-mercedes-amg-gt-s-drifting-1

Μπορεί η Mercedes να μην μας έχει παρουσιάσει ακόμα επίσημα την AMG GT, κάποιοι τυχεροί όμως την έχουν ήδη οδηγήσει και μας δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο.


2015-mercedes-amg-gt-s-front-three-quarter-motion-track-1

Αυτές έχουν να κάνουν με τον κινητήρα, και παρόλο που η Mercedes έχει ανακοινώσει ότι κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα υπάρχει ο V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρας, όπου στην ισχυρότερη έκδοση του, που θα ονομάζεται, AMG GT-S, θα αποδίδει 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ με 650 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.750 σ.α.λ., ενώ η entry-level έκδοση του AMG GT θα αποδίδει 455 ίππους.

2015-mercedes-amg-gt-s-front-three-quarter-puddle

Λόγω της παρουσίας των δύο διαφορετικών μοντέλων με το λανσάρισμα, είναι εμφανές το γεγονός ότι το γερμανικό sport coupe αυτοκίνητο θέλει να ανταγωνιστεί τη γκάμα της Porsche 911, καθώς και της Jaguar F-Type.

Παράλληλα με την παραπάνω επιβεβαίωση των δύο διαφορετικών ιπποδυνάμεων, γνωρίζουμε πλέον με βεβαιότητα ότι η Mercedes-AMG GT διαθέτει συμβατικές πόρτες και όχι τις Gullwing που είχε η SLS AMG, αυτοκίνητο που ουσιαστικά αντικαθιστά.

2015-mercedes-amg-gt-s-front-static-1

Θα φοράει Michelin Pilot Super Sport, με το entry-level μοντέλο να έχει συμβατικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ζάντες 19 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεως 255/35 εμπρός και 295/30 πίσω, ενώ η AMG GT-S θα διαθέτει το προηγμένο E-diff με ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 265/35 για τον εμπρός άξονα και 295/30 για πίσω.

2015-mercedes-amg-gt-s-front-static-3