GP GRAN BRETAGNA F1/2014

Τα τελευταία 5 χρόνια, εκτός από την έλλειψη ενός μονοθεσίου-νικητή, υπάρχει και σοβαρή έλλειψη σωστών, κρίσιμων αποφάσεων από τη Ferrari, όταν οι περιστάσεις το απαιτούν. Αυτό είδαμε να συμβαίνει και σήμερα, και το αποτέλεσμα ήταν οι Fernando Alonso και Kimi Raikkonen να ξεκινούν από τις θέσεις 16 και 18 τον αυριανό αγώνα, αντίστοιχα, και θα πρέπει να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να πάρουν τους μέγιστους δυνατούς βαθμούς για την ομάδα τους.

Για την κάκιστη σημερινή ημέρα ευθύνονται οι αποφάσεις τής Scuderia να βγάλει καθυστερημένα τους οδηγούς της με τα slicks ελαστικά στο τέλος τού Q1, με τη βροχή να ξεκινάει προτού καταφέρουν να βελτιώσουν τον χρόνο τους, όπως έκαναν πολλοί άλλοι οδηγοί. Ο Alonso τονίζει ότι οι γρήγορες αποφάσεις είναι ένας ακόμα τομέας που πρέπει να βελτιώσουν οι άνθρωποι του Maranello, διότι υπάρχουν ομάδες που τα καταφέρουν καλύτερα -και- σε αυτό.

Ξέρουμε ότι δύο Williams και δύο Ferrari είναι εκτός Q1, συνεπώς υπάρχει κάτι που σίγουρα δεν πάει καλά σε σχέση με τις άλλες ομάδες, καθώς τ’ αυτοκίνητα είναι εκτός σε μια περίοδο σαν κι αυτή επειδή είσαι τη λάθος στιγμή με τα λάθος ελαστικά. Αυτό είναι που πρέπει να εξετάσουμε.

Είναι αλήθεια ότι έχει συμβεί και κάποιες άλλες φορές, και μας έσωσε η τύχη. Πρέπει να το κάνουμε καλύτερα την επόμενη φορά. Νομίζω ότι οι μεγαλύτερες ομάδες έχουν μεγαλύτερες διαδικασίες, σε σχέση με τις μικρότερες, έτσι πρέπει να επιταχύνουμε ορισμένες από τις ανακοινώσεις και μερικά από αυτά που κάνουμε.

Σ’ έναν τόσο άστατο καιρός όπως ο σημερινός στο Silverstone, η τύχη είναι ένας ακόμα παράγοντας, όμως ο Ferni ρίχνει την ευθύνη στην ομάδα του.

Είναι κάτι που πρέπει να βελτιώσουμε, αλλά την ίδια στιγμή η γραμμή είναι πολύ λεπτή. Αν η βροχή είχε έρθει δύο λεπτά πιο νωρίς, αυτοί θα ήταν στον τοίχο τώρα και ο κόσμος θα ρωτούσε γιατί έβαλαν τα slicks ενώ στην πίστα υπήρχε ακόμα νερό.

Αλλά, συμφωνώ ότι υπήρχαν κάποια μονοθέσια με slicks ελαστικά μερικά λεπτά πιο νωρίς από εμάς και βελτίωναν τους χρόνους τους, την ώρα που εμείς ήμασταν στο γκαράζ. Έτσι, πρέπει να το βελτιώσουμε αυτό την επόμενη φορά.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]