Monte Carlo, Monaco. Saturday 24 May 2014. Felipe Massa, Williams F1. Photo: Charles Coates/Williams F1. ref: Digital Image _J5R1804

Ο Felipe Massa πιστεύει πως οι οδηγοί της Mercedes την έχουν γλιτώσει φτηνά, αφού δεν έχουν τιμωρηθεί για τον τρόπο που οδηγούν στο γύρο σχηματισμού. Νωρίτερα φέτος, πολλοί οδηγοί είχαν εκφράσει τα παράπονά τους στον Charlie Whiting και ο εκπρόσωπος ασφαλείας είχε προειδοποιήσει τους οδηγούς να μην αφήνουν μεγάλα κενά μεταξύ τους και να μην οδηγούν πολύ αργά.


Ο Lewis Hamilton -τον Μάιο- είχε παραδεχτεί ότι πειραματιζόταν με διαφορετικές ταχύτητες.

Δοκιμάζεις διαφορετικά πράγματα για να προετοιμάσεις καλύτερα τα ελαστικά σου. Αν πιέσεις από την αρχή του γύρου ελαστικά και φρένα, τότε πρέπει να κόψεις ταχύτητα για να τους περιμένεις να σε φτάσουν. Τότε χάνεις θερμότητα, οπότε προσπαθείς να το αποφύγεις.

Αν κάνεις burnout και φτάσεις στη θέση σου, τότε πρέπει να περιμένεις να πάρουν όλοι τις θέσεις τους, το οποίο μπορεί να κρατήσει πάνω από λεπτό. Έτσι οι θερμοκρασίες πέφτουν και πολύ πιθανό να κάνεις ακόμα χειρότερη εκκίνηση.

Austrian Grand Prix

Μετά από τον τελευταίο αγώνα στο Silverstone, στον οποίο ο Massa ξεκινούσε από την 18η θέση αντί για την pole position από την οποία ξεκινούσε στον αγώνα της Αυστρίας, ο Βραζιλιάνος επανέφερε το θέμα στο προσκήνιο λέγοντας:

Αν το ελέγξετε είμαι σίγουρος πως ο γύρος σχηματισμού του προηγούμενου αγώνα στον οποίο ήμασταν μπροστά (GP Αυστρίας), ήταν πολύ πιο γρήγορος από τους υπόλοιπους αγώνες. Αυτοί (οδηγοί Mercedes) πηγαίνουν αργά για κάποιο λόγο και δεν είναι καλό για τις υπόλοιπες ομάδες.

Η FIA λέει πως δεν μπορούμε να πηγαίνουμε τόσο αργά, αλλά δεν τιμωρεί κανέναν. Σταμάτησα δύο φορές στο Silverstone, τράβηξα τον συμπλέκτη και περίμενα. Το κάνουν για κάποιο λόγο, ποτέ δεν (τους) λένε ότι πάνε πολύ αργά. Γιατί; Παραπονιόμαστε συχνά, υπήρξαν διάφορες συζητήσεις στις συσκέψεις των οδηγών, ο Charlie είπε ότι θα το κοιτούσε, αλλά δεν έδωσε καμία ποινή.

Silverstone, Northamptonshire, England. Friday 4 July 2014. Felipe Massa, Williams FW36 Mercedes. Photo: Steven Tee/Williams F1. ref: Digital Image _X0W3103
Ο οδηγός της Williams μάλιστα, κατηγόρησε τον γύρο σχηματισμού για την κακή του εκκίνηση, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα μπορούσε να βρισκόταν μπροστά από τον Kimi Raikkonen την στιγμή του ατυχήματος του Φιλανδού και γιατί όχι… να βρεθεί και στο βάθρο.

Όλα τα μονοθέσια πηγαίνουν πολύ αργά στο γύρο σχηματισμού και σταματούν στη πίστα. Ο συμπλέκτης μου ζεστάθηκε και δεν δούλεψε στην εκκίνηση. Το αυτοκίνητο πετούσε και θα μπορούσαμε να έχουμε τερματίσει με δύο μονοθέσια στο βάθρο και την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Είναι κρίμα.