fisker karma

Γνωρίζουμε ότι οι Κινέζοι της Wanxiang έδωσαν 149,2 εκατ. δολάρια για να αποκτήσουν την Fisker, μετά από μήνες διαπραγματεύεσεων.

Οι Κινέζοι, οι οποίοι κατέχουν και την A123, την εταιρία που κατασκεύαζε τις μπαταρίες για το Fisker Karma, έδωσε έξι φορές περισσότερα χρήματα, από όσα είχε δώσει η ίδια η Fisker στην προσπάθεια της να ανακάμψει από τη χρεοκοπία και τώρα θέλουν να βελτιώσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Karma και να ξανά βγάλουν στην αγορά το αυτοκίνητο.

O Lu Guanqiu, ο Κινέζος ιδιοκτήτης της Fisker μιλώντας πρόσφατα σε δημοσιογράφους αποκάλυψε πως η Fisker θα βγάλει ένα νέο μοντέλο στην αγορά μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, αλλά μόνο όταν ξαναξεκινήσει η παραγωγή του Karma, ενώ θα μεταφέρει την παραγωγή από την Φινλανδία πίσω στην Αμερική.

Fisker-Karma

Πριν από μερικές εβδομάδες, ο πρόεδρος της Wanxiang, επισκέφθηκε τις ΗΠΑ στην προσπάθεια του να βάλει το φιλόδοξο σχέδιο αναγέννησης σε ισχύ, που περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά στοιχεία. Η βασική ιδέα είναι να κάνουν σοβαρή δουλειά για το Karma, και να εξαλείψουν όλα τα προβλήματα που έκαναν πολλούς ιδιοκτήτες να έχουν παράπονα από το αυτοκίνητό τους. Αυτά περιλάμβαναν από το σχέδιο του αυτοκινήτου μέχρι το τι ουσιαστικά πρεσβεύει σαν μοντέλο.

Το επόμενο to-do στη λίστα της Wanxiang είναι το τι θα κάνει με το ερειπωμένο εργοστάσιο που σκοπεύει να το χρησιμοποιήσετε, το οποίο βρίσκεται στο Wilmington, ενώ έχουν ήδη πρόσβαση στις αμερικάνικες μπαταρίες, οι οποίες κατασκευάζονται A123.

Ωστόσο, η πιο σημαντική συνάντηση που είχε ο κ. Guanqiu στην Αμερική, ήταν με τον Αντιπρόεδρο Joe Biden, ο γιος του οποίου είχε αγοράσει στο παρελθόν ένα Karma, αλλά το πούλησε εξαιτίας των πολλών προβλημάτων.