Motor Racing - Formula One World Championship - Hungarian Grand Prix - Practice Day - Budapest, Hungary

Αυτό αναρωτιέται ο οδηγός της Force India, Nico Hulkenberg. Σίγουρα, τα μονοθέσια είναι αρκετά πιο αργά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν και πολύ πιο αργά σε σχέση με μια δεκαετία πίσω και σωματικά τουλάχιστο, δεν απαιτούν την ίδια ενέργεια από τον πιλότο. Δεν είναι μυστικό, πως με την ταχύτητα να μειώνεται, το μυαλό μπορεί να απασχοληθεί και με άλλα πράγματα (περισσότερες αλλαγές στις ρυθμίσεις για παράδειγμα), πέρα από την οδήγηση.

Kvyat, Magnussen και Ericsson είναι οι τρεις πρωτοεμφανιζόμενοι για φέτος και οι δυο πρώτοι τα έχουν πάει πολύ καλά απέναντι στους έμπειρους teammates τους. Μάλιστα, μόνο ο Σουηδός προέρχεται από το GP2, τη θεωρητικά τελευταία βαθμίδα πριν το βήμα στη Formula 1.

Αναρωτιέμαι αν έχει γίνει ευκολότερη η μετάβαση στη Formula 1 για τους πρωτοεμφανιζόμενους, με τους νέους κανονισμούς και το πώς είναι τα αυτοκίνητα τώρα. Δεν είμαι σίγουρος. Είναι προφανές ότι υπάρχει ο Kvyat, ο Magnussen, πολλοί νέοι άνθρωποι έρχονται και αμέσως ξεπερνούν τους teammates τους και τα καταφέρνουν πολύ καλά.

Δεν λέω ότι είναι κακοί οδηγοί, είναι αρκετά καλοί οδηγοί νομίζω. Αλλά θυμάμαι όταν ήρθα εγώ, στην πρώτη μου χρονιά σαν πρωτάρης, ήταν λίγο πιο σκληρή. Δεν ξέρω αν εκείνοι είναι τόσο πολύ καλύτεροι ή αν τα πράγματα έχουν γίνει πιο εύκολα.

Εάν είσαι ένας οδηγός που έχει στη Formula 1 δέκα χρόνια, τότε ναι, η εμπειρία είναι ένα πολύ καλό πράγμα για να έχεις, αλλά ίσως κάποια από αυτή την εμπειρία δεν βοηθάει τώρα, έτσι κάποιο από το πλεονέκτημα έχει χαθεί.

Οι μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς βοήθησαν σε αυτό, αφού όπως είπαμε και στην αρχή της χρονιάς, όλοι έπρεπε να μάθουν να οδηγούν από την αρχή και να αλλάξουν το οδηγικό τους στυλ με βάση τις νέες απαιτήσεις και προς τα εκεί κλίνει και ο Jean-Eric Vergne, teammate του Kvyat στην Toro Rosso.

F1 Grand Prix of Great Britain

Πιστεύω ότι η αλλαγή στους κανονισμούς έβαλε όλους τους οδηγούς στο ίδιο επίπεδο, αφού αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο φέτος. Τα αυτοκίνητα αυτού του έτους είναι εντελώς διαφορετικά στην οδήγηση, απλά ρωτήστε μερικούς πιλότους και θα σας πουν ότι δυσκολεύονται (να βρουν τα πατήματά τους).

Έτσι, νομίζω ότι ήταν μια καλή χρονιά για τους πρωτάρηδες να έρθουν στη F1.

Διαβάζοντας και τις δηλώσεις του νεαρού Ρώσου, που υποστηρίζει πως οι δυσκολίες κρύβονται στις ρυθμίσεις και όχι στην οδήγηση καθεαυτή, ίσως τα όσα λέει ο Hulkenberg να έχουν βάση και το σπορ να έχει γίνει ευκολότερο για τους οδηγούς σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν;

Υπάρχουν πολλά πράγματα στη Formula 1 που ακόμα μαθαίνω, όπως για την κάθετη δύναμη και το στήσιμο του αυτοκινήτου για τον αγώνα και ούτω καθεξής. Υπάρχουν πολλά, πολλά πράγματα για να παίξεις με αυτά: πιέσεις, πτερύγια, ισορροπία και ούτω καθεξής. Για μένα, αυτό πηγαίνει σε μια πολύ καλή κατεύθυνση.

Εσύ τι πιστεύεις; Είναι οι Kvyat και Magnussen τόσο καλοί οδηγοί ή έχει δίκιο ο Hulkenberg;

[Photo Copyrights: XPBimages/Force India/Getty Images/Red Bull]