Motor Racing - Formula One World Championship - Monaco Grand Prix - Wednesday - Monte Carlo, Monaco

Μετά από τους ισχυρισμούς τού Sergio Perez ότι βελτιώθηκαν οι οδηγικές του ικανότητες όταν έτρεχε πέρυσι για λογαριασμό τής McLaren, ο 24χρονος αναφέρεται και πάλι στην πρώην του ομάδα, αλλά, αυτή τη φορά, μιλά για τους τεχνικούς που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Woking, συγκρίνοντας τους με αυτούς που εργάζονται στη Force India.


Σύμφωνα, λοιπόν, με τον Μεξικανό οι άνθρωποι που δουλεύουν στο Silverstone, την έδρα τής ινδικής ομάδας, βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τους συναδέλφους τους στο Woking.

Νομίζω ότι η ομάδα έχει από μόνη της σπουδαίους ανθρώπους, με μεγάλες δυνατότητες και είναι πολύ πεινασμένοι. Πάντα θέλουμε την επιτυχία και να κάνουμε ό,τι καλύτεροι μπορούμε, κάτι που μας δίνει πολλά κίνητρα. Όλοι οι τεχνικοί είναι σε κορυφαίο επίπεδο -ίδιο με αυτό στη McLaren, και η McLaren έχει πιθανότατα τους καλύτερους τεχνικούς στο άθλημα.

Η Force India δεν είναι μια ομάδα με πολύ μεγάλο προϋπολογισμό, κάτι που κάποιες φορές μπορεί ν’ αποδειχθεί καθοριστικό στη Formula 1. Όμως, ο Perez βλέπει ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά για όλους στο εργοστάσιο.

Κατά κάποιον τρόπο, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Θα επικεντρωθούμε αποκλειστικά στην απόδοση και ο καθένας θα προσπαθεί πάντα για να τα μεγιστοποιήσει όλα.

Motor Racing - Formula One World Championship - Hungarian Grand Prix - Race Day - Budapest, Hungary

Έπειτα από 11 αγώνες, ο Perez βρίσκεται στην 11η θέση τής βαθμολογίας, με μόλις 29 βαθμούς, έναντι 69 που έχει ο team-mate του, Nico Hulkenberg, στην 7η θέση. Ο Μεξικανός πήρε στο Μπαχρέιν το δεύτερο βάθρο στην ιστορία τής Force India, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, και ο ίδιος ρίχνει ευθύνη στα τεχνικά προβλήματα.

Εμείς, σαν ομάδα, κάνουμε καλή δουλειά. Δυστυχώς, η σεζόν μου μέχρι στιγμής ήταν λίγο άσχημη με κάποια τεχνικά προβλήματα στο ξεκίνημα της σεζόν. Έχασα έναν αγώνα στη Μαλαισία εξαιτίας αυτού, στις κατατακτήριες είχα θέμα με τα ηλεκτρονικά, και είχα και μια επαφή (εννοεί τον Καναδά).

Στο τέλος, θα έπρεπε να είχα τουλάχιστον 20 με 30 βαθμούς περισσότερους απ’ ό,τι έχω τώρα. Επομένως, υπάρχουν απογοητευτικά πράγματα, αλλά το θετικό είναι ο ρυθμός που δείχνουμε στους αγώνες.