15001484205_c1a1f0b692_k

Σε πλειστηριασμό της θέσης του Kamui Kobayashi φαίνεται πως προχωράει η νέα διεύθυνση της Caterham. Η προίκα του Ericsson φαίνεται να κρατά “βιδωμένο” το Σουηδό στο ένα κόκπιτ, όμως για το δεύτερο ερίζουν αρκετοί πιλότοι. Καταρχάς, ο Ιάπωνας δεν φαίνεται να μπορεί να χτυπήσει τα budget των ανταγωνιστών του και δυστυχώς, αν δεν αλλάξει κάτι στην Caterham, στην Ουγγαρία μπορεί να τον είδαμε για τελευταία φορά μέσα σε μονοθέσιο Formula 1.

Από εκεί και πέρα, ο άτυχος Lotterer δεν κατάφερε να συμπληρώσει γύρο στο Spa, αφού το power unit της Renault τον πρόδωσε. Με βάση το συμβόλαιο που έχει σε ισχύ με την Audi, την ομάδα TOM’s στην Ιαπωνική Super Formula, αλλά και την εφάπαξ προσφορά του χορηγού του, του ενεργειακού ποτού Hype, δύσκολα θα βρεθεί να οδηγεί για την Caterham.

Έτσι, στο προσκήνιο τουλάχιστο για την Ιταλία, επανέρχεται το όνομα του Carlos Sainz Jr. Με τη Red Bull να πληρώνει για το ντεμπούτο του νεαρού Ισπανού, που είδε να προσπερνάτε ξανά για μια θέση στην Toro Rosso, αυτή τη φορά από το Max Verstappen.

Ο αντίπαλος του Sainz στο πρωτάθλημα Formula Renault 3.5 Series και επίσης Ισπανός, Roberto Merhi, είναι το δεύτερο όνομα που παίζει σοβαρά για να οδηγήσει στην Ιταλία, χωρίς βέβαια να αποκλείεται και κάποια έκπληξη. Ο Mehri ήταν καλεσμένος της Caterham στο Spa και φαίνεται να τον στηρίζουν Ρωσικές “πλάτες”, ενώ βρέθηκε στο εργοστάσιο της ομάδας οδηγώντας στον προσομοιωτή. Όμως, ο ίδιος δήλωσε πως δεν είναι τόσο εύκολο να αφήσει το πρωτάθλημα Renault, αφού:

Roberto Merhi Campeón Fórmula 3 2011 (2) 2

Δεν είναι αλήθεια ότι οι Ρώσοι έβαλαν τα χρήματα, ακριβώς επειδή είναι οι ίδιοι και στην ομάδα μου (Zeta Corse) στο World Series που δεν με θέλουν στην F1, επειδή θέλουν να κερδίσουν αυτό το πρωτάθλημα (Formula Renault 3.5).

Είναι πιθανό να είμαι στη Monza, αλλά ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο, γιατί σε αυτό τον κόσμο τίποτα δεν είναι. Είναι αλήθεια ότι είχα προσκληθεί να είμαι εδώ (στο Spa) και όντως είμαι. Εκείνοι (Caterham) μου τηλεφώνησαν για να βρεθώ στο εργοστάσιο και να δοκιμάσω τον προσομοιωτή, πράγμα που έκανα, έμειναν πολύ ευχαριστημένοι και μου παρουσίασαν αυτή την ευκαιρία.

“Χρυσές” εποχές pay-drivers των 80s και 90s αρχίζει και θυμίζει η φετινή σεζόν. Με τεράστιες αλλαγές στους κανονισμούς, χωρίς ελπίδες για εφαρμογή του budget cap και οικονομική κρίση, απορεί κανείς πραγματικά για κινήσεις όπως οι πλειστηριασμοί ή τα όσα έκανε η Marussia στο Spa;

[Photo Copyrights: Caterham F1 Team/