GP BELGIO F1/2014

Σε μια πίστα που θεωρητικά θα συναντούσε μεγάλες δυσκολίες, η Ferrari κατάφερε να φύγει από το Βέλγιο με βαθμολογική συγκομιδή 18 βαθμών, ανοίγοντας στους 10 βαθμούς τη διαφορά από την Williams, κάτι που, πριν από το Grand Prix, έμοιαζε μάλλον απίθανο. Η Scuderia κατάφερε ν’ ανταποκριθεί στις δυσκολίες αυτές, παρουσιάζοντας ένα πιο ανταγωνιστικό πρόσωπο και ο τερματισμός στο βάθρο θα ήταν πολύ πιθανός δίχως το πρόβλημα στην F14 T τού Fernando Alonso και την ποινή stop&go 5 δευτερολέπτων.

Πέρα από αυτό, ένα θετικό σημάδι είναι ότι ο Kimi Raikkonen πραγματοποίησε την καλύτερη του φετινή εμφάνιση, τερματίζοντας για πρώτη φορά μπροστά από τον team-mate του, ενώ ο ίδιος βλέπεις ότι η ιταλική ομάδα γίνεται όλο και πιο δυνατή με το πέρασμα των αγώνων.

Σιγά σιγά, είμαστε όλο και πιο δυνατοί από κάθε άποψη. Δεν είναι μόνο ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά. Σίγουρα, δεν έχουμε την κάθετη δύναμη που έχουν άλλες ομάδες. Είναι το πακέτο. Δεν είμαστε κακοί σε όλες τις περιοχές, αλλά δεν είμαστε και καλοί σε όλα. Χάνουμε παντού: στο μονοθέσιο γενικά, την αεροδυναμική πρόσφυση, τη μηχανική πρόσφυση και τη δύναμη επίσης. Μερικές πίστες είναι καλύτερες για ‘μάς απ’ ό,τι άλλες, όμως θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε σιγά-σιγά.

Είμαστε λίγο κάτω στη δύναμη. Νομίζω ότι τρέξαμε με την κάθετη δύναμη που θα μας έδινε την καλύτερη ταχύτητα στον γύρο. Στις κατατακτήριες, δεν είναι τόσο άσχημα στον έναν γύρο, αλλά, στον αγώνα, υποφέραμε περισσότερο με τα άλλα μονοθέσια. Μπορούν να έχουν μεγαλύτερο πλεονέκτημα απ’ ό,τι στον έναν γύρο. Είναι μια μεγάλη διαφορά μεταξύ των κατατακτήριων και του αγώνα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Σίγουρα, δεν έχουμε την ιπποδύναμη που έχουν οι άλλοι στον κινητήρα και νομίζω ότι η βελτίωση που μπορεί να έχουν οι άλλοι σε σχέση μ’ εμάς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή.

Raikkonen

Ο επόμενος αγώνας θα είναι θεωρητικά ακόμα πιο δύσκολος για την ομάδα τού Maranello, μιας και οι μεγάλες ευθείες στη Monza απαιτούν πολύ μεγάλη δύναμη από τον κινητήρα, ένας τομέας στον οποίο ο 059/3 δεν είναι τόσο καλός και σίγουρα βρίσκεται αρκετά μακριά από τον Mercedes-Benz PU106A Hybrid.

Ο “Iceman” θέλει να έχει κατ’ αρχάς ένα Σαββατοκύριακο δίχως προβλήματα, ενώ και τα λάθη θα πρέπει να είναι μηδενικά από τη Ferrari, ώστε να μπορέσουν οι οδηγοί της να πάρουν το μέγιστο δυνατό.

Προφανώς, ελπίζουμε να τα κάνουμε όλα καλά, είναι εντός έδρας αγώνας και θα υπάρχουν πολλοί οπαδοί τής Ferrari. Έτσι, ελπίζουμε να πάμε καλά, αλλά προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο σε κάθε αγώνα και, αν έχουμε έναν καθαρό αγώνα και μπορούμε να έχουμε μία καλή θέση μετά από τις κατατακτήριες, μπορούμε να κοιτάμε τον εαυτό μας και να μην ανησυχούμε για τους άλλους. Έπειτα, μπορείς να πάρεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ταχύτητα που έχεις.

Αυτός είναι ο στόχος για τον επόμενο αγώνα κι ελπίζω ότι θα έχουμε μια ευχάριστη έκπληξη κι εκεί με την ταχύτητα. Όπως είχα πει πριν από το Spa, ο επόμενος αγώνας είναι πιο δύσκολος για εμάς. Δεν ήταν τόσο άσχημα στο Spa, αλλά θα είναι το ίδιο για τον επόμενο αγώνα; Το ελπίζω. Πρέπει να πάμε εκεί και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.

[Photos Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]