2015-Lexus-RC-Release-Date

Το νέο Lexus RC, ζυγίζει 1.680-1.740 κιλά ενώ στην F έκδοση, φτάνει τα 1.780. Αυτό είναι δεδομένο. Όπως δεδομένος είναι ο τρόπος με τον οποίο το βάρος επηρεάζει την συμπεριφορά, την κατανάλωση και τις επιδόσεις ενός μοντέλου. Για τον αρχιμηχανικό του RC όμως, το βάρος του Ιαπωνικού coupe δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία.

Το πόσο fun-to-drive είναι, είναι πιο σημαντικό από άλλα πράγματα.

Δήλωσε ο Eiichi Kusama. Σημαντικό, ναι. Αλλά πιο σημαντικό; Ας μην σχολιάσω όμως τα λεγόμενα του Kusama-san και ας τον αφήσω να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίου το Lexus RC 350 πχ, με τον ατμοσφαιρικό V6 που αποδίδει κάτι περισσότερο από 300 άλογα και 378 Nm ροπής, είναι 155 κιλά βαρύτερο από μία BMW 435i ή “μόλις” 35 ελαφρύτερο από το τετρακίνητο Audi S5.

Δομή, πολύ καλή ακαμψία και παθητική ασφάλεια και τροχοί μεγάλης διαμέτρου… Έτσι το αυξήθηκε το βάρος. Αλλά πιστεύω πως δεν νιώθεις το βάρος τόσο πολύ.

Λέει ο Kusama-san. Η διαφορά στο βάρος σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, γίνεται ακόμη μεγαλύτερη στις κορυφαίες εκδόσεις. Το Lexus RC F, είναι 240 κιλά βαρύτερο από την επίσης νέα BMW M4! Από την πλευρά του, ο αρχιμηχανικός Yukihiko Yaguchi, απέδωσε το αυξημένο βάρος στον εξοπλισμό ασφαλείας.

Είναι πάντα καλύτερο να είσαι ελαφρύς, αλλά σε αυτή την περίπτωση, η ασφάλεια και οι κανονισμοί είναι κάτι το οποίο είχε προτεραιότητα.

Είπε σε δημοσιογράφους ο Yaguchi-san. Το θέμα για εμένα, είναι πώς θα καταφέρει να επικοινωνήσει η Lexus την μετάφραση του βάρους σε ασφάλεια. Πώς θα πείσει τον κόσμο πως το RC είναι πιο άκαμπτο και πιο ασφαλές από μία 4άρα ή την νέα C-Class. Πώς θα τον πείσει για το ότι καίει περισσότερο και έχει περισσότερους ρύπους; Και αν στις “φυσιολογικές” εκδόσεις, δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το βάρος, πώς θα το δικαιολογήσει στην κορυφαία έκδοση. Ή μήπως εκεί θα βασιστεί στον ατμοσφαιρικό V8 και θα παίξει το χαρτί της “niche” πρότασης;