Lexus RC F Cabrio rendering

Τελευταίες πληροφορίες, που έρχονται από το πρόσφατο παναμερικανικό meeting των dealers της Lexus, αναφέρουν ότι οι ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρίας ανακοίνωσαν την προσθήκη της ανοιχτής έκδοσης του RC F, χωρίς να γίνεται λόγος για την απλή έκδοση.


Απόλυτα λογική εξέλιξη, αν με ρωτάς, καθώς αν θες να παίζεις στα ίσια με τους ανταγωνιστές σου, όπως τη M4 και RS5 που διαθέτουν και ανοιχτές εκδόσεις, μια τέτοια κίνηση θεωρείται επιβεβλημένη. Αν συμβεί αυτό, το μοντέλο θα είναι μόλις το τρίτο ανοιχτό Lexus που παρουσιάζεται τα τελευταία 25 χρόνια, μετά το ελληνικής προέλευσης SC και το υπάρχον IS C.

Αυτό που φοβίζει εμένα, όπως πιστεύω και κάθε λογικά σκεπτόμενο άτομο, σε τι τιμή θα εκτοξευθεί το βάρος του ήδη πολύ “παχουλού” RC F. Αν βάλεις κάτω τα νούμερα το ιαπωνικό supercoupe ζυγίζει 1.795 κιλά, ήτοι 194 κιλά περισσότερα από την BMW M4. Από την άλλη η M4 convertible ζυγίζει 1.825 κιλά, και αν η παραπάνω αντιστοιχία ακολουθηθεί και στην ανοιχτή έκδοση του RC F, τότε μιλάμε για συνολικό βάρος που ξεπερνάει τους 2 τόνους, που μόνο λίγα δε τα λες. Το RC-F θα φορά τον V8 5,0-λίτρων απόδοσης 467 ίππων με 526 Nm ροπής.

Επίσης η Lexus θα βγάλει στην αγορά και την F, γρήγορη, έκδοση του GS. Και αυτό θα αποκτήσει επιθετικό bodykit, μεγάλα φρένα, σπορ ανάρτηση και μηχανικά θα φορά τον V8 5,0-λίτρων απόδοσης 500 ίππων με 541 Nm ροπής.