image[2]

Πριν από λίγες ημέρες, η Mazda μας παρουσίασε το ολοκαίνουριο, 2016 MX-5. Από την παρουσίαση όμως, έλειπε κάτι πολύ σημαντικό: οποιαδήποτε πληροφορίες για το/τα σύνολο/α που θα κινούν το μικρό roadster. Το Autoweek όμως, κατάφερε να τραβήξει μία φωτογραφία κάτω από το καπό του MX-5 και μέχρι το Παρίσι, με αυτή την φωτογραφία θα πορευόμαστε!

Φυσικά, δεν μπορούμε να καταλάβουμε πολλά. Προφανώς πρόκειται για ένα σύνολο της οικογένειας SkyActiv, προφανώς είναι τετρακύλινδρος και προφανώς είναι ατμοσφαιρικός παρότι κυκλοφορούσαν φήμες για turbo, αλλά τα “προφανώς” μέχρι εκεί μας πάνε. Από εδώ και πέρα, ξεκινούν οι υποθέσεις. Η πιθανότερη χωρητικότητα για το συγκεκριμένο σύνολο, είναι αυτή των 2 λίτρων με την ιπποδύναμη να κυμαίνεται οπουδήποτε ανάμεσα στα 155 άλογα που αποδίδει αυτή τη στιγμή ο κινητήρας και τα 180 που έχουν ακουστεί και γνωρίζουμε πως μπορεί να βγάλει με τις κατάλληλες επεμβάσεις. Όπως είπαμε, ο κινητήρας θα παραμείνει ατμοσφαιρικός, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε πως το υπερτροφοδοτούμενο μουλάρι που είχαμε δει στο παρελθόν, μάλλον ήταν το αδελφό αυτοκίνητο της Alfa Romeo/Fiat/Abarth. Μπορεί βέβαια να ήταν και κάποιος κινητήρας που μελλοντικά θα κινεί μία MPS έκδοση, αλλά ας μην προτρέχουμε.

image

Στο δημοσίευμα, αναφέρεται πως το packaging του κινητήρα στο engine bay του μικρότερου MX-5 στην ιστορία είναι πολύ στενό ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο μπροστινό τμήμα του μηχανοστασίου. Με την καμπίνα των επιβατών να έχει “τραβηχθεί” προς τα πίσω και να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του βάρους που φορτίζει τους πίσω τροχούς, η Mazda έκρινε πως δεν ήταν αναγκαίο να τοποθετηθεί η μπαταρία στο πορτ-μπαγκάζ.