_SBL3903

Με βαθμολογική συγκομιδή 8 βαθμούς σε 13 αγώνες, μόνο μια λέξη μπορεί να περιγράψει τη φετινή πορεία της Lotus: Απογοήτευση. Η ομάδα που εντυπωσίασε στο τελευταίο κομμάτι της περσινής σεζόν και είχε μεγάλες βλέψεις για τον επαναστατικό σχεδιασμό του νέου της μονοθεσίου, παραδέχεται μέσω του προσωρινού επικεφαλής, Gerard Lopez, πως υπάρχει σχεδιαστικό λάθος σε αυτό, που δεν μπορεί να λυθεί μέσα στο 2014.

Είχαμε πολλά προβλήματα στην αρχή της σεζόν με το σύστημα μετάδοσης και στη συνέχεια, κατά κάποιο τρόπο στα μέσα της σεζόν, διαπιστώσαμε πως έχουμε κάποια προβλήματα με το σασί, τα οποία είναι αρκετά δύσκολο να επιλυθούν μέσα στο τρέχον έτος.

Όμως, είναι καλό που το μάθαμε αυτό πριν αρχίσουμε να αναπτύσσουμε το επόμενο αυτοκίνητο, κι έτσι, για το υπόλοιπο της σεζόν θα προσπαθήσουμε να σώσουμε ό, τι μπορεί να σωθεί. Αλλά ναι, αυτή θα είναι μια δύσκολη σεζόν μέχρι το τέλος.

Πλέον και επίσημα, η προσοχή της ομάδας στρέφεται ολοκληρωτικά στο μονοθέσιο του 2015. Οι κανονισμοί μένουν σταθεροί στο μεγαλύτερο ποσοστό τους και η Lotus θέλει να το εκμεταλλευτεί αυτό, αφού διατηρεί το πολυάριθμο προσωπικό της και τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις τις.

Όπως είπα και πριν, το 2014 είναι αυτό που είναι. Δεν βρισκόμαστε στη θέση που υποτίθεται ότι πρέπει να είμαστε. Όμως, έχουμε περίπου 470 άτομα στο εργοστάσιο, επομένως ακόμα είμαστε μια μεγάλη ομάδα. Έχουμε μια αεροδυναμική σήραγγα δυο ετών, και CFD δυο ετών, δηλαδή, όλα τα πράγματα που χρειάζονται για να είμαστε ανταγωνιστικοί.

Ήταν το λάθος στο σασί που μας έφερε εδώ που είμαστε τώρα και σίγουρα δεν θέλουμε να κάνουμε ξανά το ίδιο λάθος. Δεν λέω ότι θα πρέπει να παλεύουμε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του χρόνου, αλλά θα πρέπει να βρεθούμε πίσω στο σημείο όπου ήμασταν τα δύο προηγούμενα έτη.

Το σχεδιαστικό λάθος δεν αποκαλύφθηκε από τον Lopez, ο οποίος τόνισε πως αυτό έχει δημιουργήσει ένα άκρως απρόβλεπτο αυτοκίνητο, με έμφυτη αστάθεια κατά το φρενάρισμα. Ένα πρόβλημα που γιγαντώθηκε, ύστερα κι από την απαγόρευση του συστήματος FRIC.

[Photo Copyrights: LAT Photographic/Lotus F1 Team]