f1-half-empty-stands

Οι μισό-γεμάτες εξέδρες στον αγώνα της Γερμανίας προβλημάτισαν τις ομάδες της Formula 1. Όπως γνωρίζεις, ο Bernie Ecclestone ζητάει μεγάλα ποσά από τους διοργανωτές των αγώνων και εκείνοι με τη σειρά τους ανεβάζουν τις τιμές των εισιτηρίων, αφού μόνο από εκεί μπορούν να έχουν σημαντικά έσοδα. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Toto Wolff αποκάλυψε πως οι ομάδες τόλμησαν -ναι, σωστά διάβασες- και μίλησαν για αυτό το θέμα στον ισχυρό άνδρα του σπορ, καθώς και για τη σημασία ύπαρξης παραδοσιακών διαδρομών στο καλεντάρι.

Τολμήσαμε να συζητήσουμε για τις τιμές των εισιτηρίων και συζητήσαμε για τον αντίκτυπο και τη σημασία των παραδοσιακών διαδρομών, όπως το Spa, όπως η Monza, όπως το Hockenheim. Αγώνες σαν αυτούς, πρέπει να αποτελούν μέρος του ημερολογίου.

Η Formula 1 είναι ένα παγκόσμιο άθλημα. Πρέπει να πάει στο εξωτερικό και πρέπει να κατακτήσει νέα εδάφη και νέες χώρες, εξάλλου αυτό συνέβαινε πάντα, αλλά υποθέτω ότι είναι αρκετά σαφές το τι πρέπει να γίνει για να γεμίσουν οι κερκίδες στις παραδοσιακές πίστες όπως το Hockenheim και η Monza.

Όμως, αυτό που φαίνεται τόσο ξεκάθαρα στον Wolff, δεν φαίνεται το ίδιο και στον Ron Dennis, με τον δεύτερο να προτείνει κάτι πολύ λογικό για να διαλευκανθεί το θέμα, δηλαδή, μια έρευνα αγοράς.

Ron Dennis in the garage.

Το μοντέλο που έχουμε είναι ακριβώς το μοντέλο που έχουμε εξελίξει με την πάροδο των ετών και η εξέλιξη δεν είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσουμε προς τα εμπρός. Μπορούμε είτε να αγκαλιάσουμε την αλλαγή και να τη χρησιμοποιήσουμε, ή να την αγνοήσουμε, με τον αντίστοιχο κίνδυνο. Η F1 δεν πρέπει να είναι μόνο ο αγώνας καθαυτός.

Πώς μπορούμε να πηγαίνουμε στο Silverstone και την Αυστρία και να είναι όλα γεμάτα και στη συνέχεια να πηγαίνουμε στη Γερμανία και να είναι μισογεμάτα; Πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος. Όλοι μας μπορούμε να μαντέψουμε, αλλά αυτό δεν είναι πολύ επιστημονικό. Πρέπει να καταλάβουμε πραγματικά γιατί αυτά τα πράγματα συμβαίνουν.

Είναι οι τιμές των εισιτηρίων; Είναι οι εθνικοί ήρωες κλπ; Ό,τι κι αν είναι, πρέπει να το αντιμετωπίσουμε.

[Photo Copyrights: McLaren/LAT Photographic]