a (21)

Μαζί με την GTE έκδοση, παρουσίασε στο Παρίσι και τη νέα γενιά του Passat, με την παγκόσμια παρουσίασή τους στους αντιπροσώπους να γίνεται στην Ελλάδα. Το αυτοκίνητο έχει εσωτερικό κωδικό Β8 και διαθέτει, όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική εταιρία, εξελικτικό σχεδιασμό, κάνοντας το παράλληλα πιο σοβαρό και διαχρονικό.

Το νέο μοντέλο της Volkswagen κατασκευάζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα, και είναι ελαφρύτερο από το σημερινό μοντέλο, με το μεγαλύτερο μεταξόνιο να προσφέρει περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Θα διαθέτει άφθονη τεχνολογία, οδηγικά βοηθήματα και gadgets για να είναι αρεστό σε ευρύτερο και νεότερο κοινό.

VW-Passat-5(1)

Μέσω της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής και μέρη από αλουμίνιο το νέο μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρίας ζυγίζει 85 κιλά λιγότερα από τη τωρινή γενιά, με τη βασική του έκδοση να ζυγίζει 1.312 κιλά, κάνοντας έτσι το νέο Passat να είναι έως και 20% πιο αποδοτικό. Μέρος της αφαίρεσης του βάρους εντοπίζεται στη κατά 9 κιλά ελαφρύτερη ανάρτηση, η οποια στον εμπρός άξονα διαθέτει γόνατα MacPherson, ενώ πίσω πολλαπλούς συνδέσμους.

VW-passat-8

Το μήκος του έχει μειωθεί κατά 2 χλστ. φτάνοντας τα 4.767 χλστ, αλλά το μεταξόνιο του κέρδισε 33 χλστ., όντας πλέον 2,79 μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι προσφέρει περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Η αύξηση του μεταξονίου επετεύχθη με την μεταφορά του εμπρός άξονα προς τα εμπρός κατά 29 χλστ, και του πίσω προς τα πίσω κατά 177 χλστ. Επίσης, είναι κατά 6 χλστ. πιο χαμηλό, φτάνοντας τα 1.456 χλστ. ύψος, και κατά 12 χλστ. πιο πλατύ, με συνολικό πλάτος τα 1.832 χλστ.

Σε ότι αφορά τον χώρο των αποσκευών, αυτός για τη sedan έκδοση αυξήθηκε κατά 21 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 586, ενώ στη Variant έκδοση αυξήθηκε κατά 47 λίτρα, φτάνοντας τα 650 λίτρα, που με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει τα 1.780 λίτρα. Τέλος, μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια του Passat, με το εμπρός να είναι φαρδύτερο κατά 31 χλστ., φτάνοντας τα 1.584 χλστ., ενώ το πίσω κατά 14 χλστ. φτάνοντας τα 1.568 χλστ.

VW-Passat-18

Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων πέφτουν σε ποσοστό 40:20:40, επιτρέποντας τη μεταφορά αντικειμένων με μήκος ακόμη και τα 2,85 μέτρα. Τέλος, τα μπροστά καθίσματα έχουν τοποθετηθεί κατά 10 χλστ. πιο χαμηλά, ενώ υπάρχουν 26 χλστ. περισσότερα για το κεφάλι των επιβατών.

Κάτω από το καπό του θα συναντάμε τον 1.600αρη TDI κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, τον νέο twin-turbo 2,0-λίτρων TDΙ κινητήρα απόδοσης 150, 190 και 240 ίππων, τον 1.400αρη TSI με 125 και 150 άλογα με σύστημα απενεργοποίησης μισών κυλίνδρων, τον 1.800αρη TSI με 180 άλογα, αλλά και τον 2.000 TSI με 220 και 280 άλογα.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις απαιτήσεις του Euro 6 με την VW μέσα στο 2015 να κυκλοφορεί και την plug-in υβριδική του έκδοση, η οποία θα συνδυάζει τον 1.4 TSI κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με το υβριδικό σύστημα να παράγει συνδυαστικά 170 άλογα. Το αυτοκίνητο θα είναι σε θέσει να μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τις μπαταρίες του για 50 χλμ. Οι μπαταρίες θα εξοπλίζονται με μπαταρίες χωρητικότητας 9,9 kWh, με την υποδοχή του φορτιστή να βρίσκεται πίσω από το σήμα της μπροστά γρίλιας, με το μοντέλο να έχει αυτονομία 966 χλμ/ώρα.Εξοπλίζεται με LED φωτιστικά σώματα, με το σύστημα Dynamic Light Assist να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

VW-Passat-17

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ ανάλυσης 1.440×540 px, με την Volkswagen να προσφέρει επίσης head-up display, το 360 μοιρών Area View σύστημα, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, όπως και τα συστήματα Trailer Assist, Traffic Jam Assist, Side Assist με Rear Traffic Alert, Emergency Assist, City Emergency Braking και Front Assist.

Το νέο VW Passat ξεκινά στη Γερμανία από τις €25.875 για την sedan έκδοση και από τις €25.950 για την Variant.