2016-VW-Passat-USA-tdi-8

Από πέρυσι που ξέσπασε το σκάνδαλο dieselgate, η VW έχει δει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ να μειώνονται, παρά το γεγονός ότι το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς είναι στην πρώτη θέση παγκοσμίως. Η εταιρεία δεν θέλει να μείνει με “σταυρωμένα τα χέρια” και ετοιμάζεται να περάσει στην αντεπίθεση με σκοπό να αυξήσει και πάλι τις πωλήσεις της.

Για να κάνει πάλι αρεστά τα μοντέλα της στους Αμερικάνους, η Volkswagen ετοιμάζει να μειώσει τις τιμές σε όλα τα μοντέλα της και να προσφέρει νέα μοντέλα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της αμερικάνικης αγοράς. Έτσι, είναι πολύ πιθανό το Passat τελευταίας γενιάς που πωλείται από τον Νοέμβριο του 2014 στην Ευρώπη, να ξεκινήσει τις πωλήσεις του και στις ΗΠΑ. Επίσης το Golf facelift ίσως ξεκινήσει την καριέρα στην Αμερικάνικη αγορά αμέσως μετά το λανσάρισμα του στην Ευρώπη, χωρίς καθυστερήσεις όπως συνέβαινε παλαιότερα.

Σίγουρα στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού θα περάσουν το 7-θέσιο Tiguan και το Teramont το 7-θεσιο SUV που βασίζεται στο Crossblue και θα αποκαλυφθεί επίσημα τους επόμενους μήνες, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2017.

Εκτός από τα νέα μοντέλα της VW, η Skoda ετοιμάζεται να κάνει την δική της “απόβαση” στην Αμερική καθώς έχει κατοχυρώσει τα ονόματα Yeti, Octavia, Superb, vRS στην υπηρεσία Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO).

Μέχρι να φτάσουν τα νέα μοντέλα στις εκθέσεις της εταιρείας, η VW θα δώσει αποζημίωση στους περίπου 652 αντιπροσώπους της, το ποσό των 1,2 δις δολαρίων. Συνολικά η γερμανική εταιρεία θα δώσει 16,5 δις δολάρια για να διευθετήσει όλες τις αγωγές στις ΗΠΑ, ενώ στο ποσό αυτό δεν καλύπτονται οι δαπάνες για τις αλλαγές στα 562.000 αυτοκίνητα με το ύποπτο λογισμικό. Η εταιρεία εξακολουθεί να ερευνάται και θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν και νέες ποινικές διώξεις όποτε το νούμερο αυτό μπορεί να αυξηθεί.