2015-Dodge-Challenger-SRT-Hellcat-2

Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού φαίνεται να έχουν σε πολύ μεγαλύτερη εκτίμηση τα χειροκίνητα κιβώτια σε σχέση με εμάς τους Ευρωπαίους, καθώς οι πελάτες του Dodge Challenger SRT Hellcat το προτιμούν με το εξατάχυτο χειροκίνητο, παρά με το οχτατάχυτο αυτόματο TorqueFlite.

2015-dodge-challenger-6-speed-manual-shifter

Η αναλογία είναι 55/45 υπέρ του πρώτου, κάτι που λέει πολλά σχετικά με το πόσο σκληροπυρηνικοί είναι οι πελάτες του Hellcat, καθώς η διαφορά στην τιμή είναι πρακτικά αμελητέα. Το κόστος για την τοποθέτηση του αυτόματου είναι 1.995 δολάρια, όταν η βασική τιμή του αμερικάνικου muscle car ξεκινάει από τα 59.995 δολάρια.

2015 Dodge Challenger SRT Hellcat TorqueFlight eight-speed elect

Να θυμίσουμε πως χάρη στα 717 ίππων και 880 Nm ροπής, το Challenger SRT Hellcat ολοκληρώνει το 400άρι σε 11.2 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 201km/h, φορώντας τα stock Pirelli P Zero ενώ αν φορέσει drag radials, τότε ο χρόνος πέφτει στα 10.8 δευτερόλεπτα και η ταχύτητα εξόδου ανεβαίνει στα 202km/h.