2015-nissan-leaf_100473840_l

Το Nissan Leaf μπορεί να είναι το πιο πετυχημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί, πως ο σχεδιασμός του, είναι ελαφρώς “αντισυμβατικός”. Η Nissan το ξέρει αυτό. Ήταν συνειδητή απόφαση όταν εξελισσόταν. Όμως με την δεύτερη γενιά, η Ιαπωνική εταιρία θα ρίξει λίγο τους τόνους:

Τώρα στοχεύουμε σε μεγαλύτερο αριθμό πελατών και δεν ψάχνουν για τόση “EVness”. Κάποιοι λένε (για την τρέχουσα γενιά) πως είναι υπερβολικά μοναδικοί… Καλύπτουμε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος ανθρώπων τώρα.

Δήλωσε ο Αρχισχεδιαστής και Αντιπρόεδρος της Nissan, Shiro Nakamura. Σύμφωνα με το υψηλόβαθμο στέλεχος, για να διευρυνθεί η βάση του Leaf, “πρέπει να σχεδιαστεί ένα όμορφο αυτοκίνητο και μετά να προστεθεί κάτι παραπάνω γι’ αυτούς που το θέλουν, αντί να ξεκινάς με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά EV που το κάνουν να ξεχωρίζει”. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα είναι πιο συντηρητικό. Πρώτα απ’ όλα, θα είναι ένα πολύ “σταθερό” αυτοκίνητο, με όμορφες αναλογίες και μετά, θα προστίθενται ειδικά φωτιστικά σώματα, όργανα ή διακοσμητικά που θα τονίζουν την “EVness”.

Όσο για το εσωτερικό, που παραβλέπεται συχνά σε τέτοιου είδους συζητήσεις, ο Nakamura-san είπε το εξής:

Τώρα, μεγαλώνουμε την εμβέλεια. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο αποστάσεων.

Αναφερόμενος φυσικά στην μεγαλύτερη αυτονομία του νέου Leaf και το πώς θα επηρεάσει τον χαρακτήρα και τον προσανατολισμό της καμπίνας. Τέλος, όσον αφορά στην μπαταρία καθεαυτή, ο Nakamura-san είπε πως ακόμα δεν έχει αποφασιστεί η χωρητικότητα της, ούτε το αν θα προσφέρονται σαν επιλογές στον αγοραστή μπαταρίες διαφορετικών χωρητικοτήτων αν και παλαιότερα έχουν κυκλοφορήσει φήμες που κάνουν λόγο για εμβέλεια της τάξης των 300 χιλιομέτρων.