_R6T3635

Ο “Αιδεσιμότατος” της Formula 1 προχώρησε φέτος σε μια από τις ατυχέστερες μετακινήσεις στην ιστορία του σπορ. Άφησε την ένατη Williams του 2013, για την τέταρτη Lotus, μόνο και μόνο για να δει τις δυο αυτές ομάδες να αλλάζουν ρόλους. Πλέον, ο Maldonado έχει μαζέψει μόλις ένα βαθμό στους τελευταίους 36 αγώνες, αντιμετωπίζοντας με τη νέα του ομάδα πάρα πολλά προβλήματα σε ελεύθερα δοκιμαστικά, κατατακτήριες, αλλά και αγώνες.

Όμως, η Lotus αλλάζει κινητήρες από του χρόνου, αφήνοντας τη Renault για τη Mercedes, με τον Pastor να βλέπει κέρδος μισού δευτερολέπτου με το που θα μπει το νέο power unit στο μονοθέσιο. Οι νέοι κινητήρες θα στοιχίσουν στην ομάδα αρκετά εκατομμύρια ευρώ, αλλά τα οφέλη θα είναι πολλαπλά.

Θα κερδίσουμε αυτόματα μισό δευτερόλεπτο σε σχέση με την τωρινή κατάσταση, αφού θα επωφεληθούμε και αεροδυναμικά, επειδή το νέο power unit καταλαμβάνει λιγότερο χώρο.

Μπορούμε ήδη να δούμε αριθμούς που με κάνουν να ελπίζω πως ο κινητήρας δεν είναι μόνο δυνατότερος, αλλά και πιο αξιόπιστος, ενώ θα μας βοηθήσει και με το σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Τα μεγαλύτερα περιθώρια στην ψύξη, βοηθούν την ανάπτυξη του αυτοκινήτου.

Ο κινητήρας της Renault έχει γίνει αρκετά πιο σταθερός στο δεύτερο μισό της σεζόν, αλλά είμαστε ακόμα πάρα πολύ αργοί. Στόχος μας (για το 2015) είναι να φτάσουμε στο επίπεδο της Williams.

Η ίδια η ομάδα παραδέχτηκε πως η Ε22 έχει λάθος στη σχεδίασή της, ενώ και η απαγόρευση του συστήματος FRIC, μεσούσης της σεζόν, έκανε τα προβλήματα σταθερότητας ακόμη μεγαλύτερα. Επομένως, τα προβλήματα που περιγράφει ο Maldonado, αλλά και η θέση της ομάδας, φαντάζουν δικαιολογημένα.

Έπρεπε να κάνουμε το μονοθέσιο πιο σταθερό, πριν το κάνουμε πιο γρήγορο. Τότε καταλάβαμε πως η αντίσταση του αέρα ήταν πολύ μεγάλη. Φτάναμε στην ευθεία και ίσα που κινούμασταν. Επομένως, πρέπει να χρησιμοποιούμε λίγο φτερό, πράγμα που μας τιμωρεί στις στροφές.

[Photo Copyrights: LAT Photographic]