04_Civic_SDN_LX_02-626x416

Η ανάκληση αυτοκινήτων εξοπλισμένων με αερόσακους της Takata, έχει “κάψει” αρκετούς κατασκευαστές τον τελευταίο καιρό και φαίνεται πως παίρνει άσχημη στροφή για την Honda. Το Center for Auto Safety, κατηγορεί την Ιαπωνική εταιρία για απόκρυψη δύο περιστατικών “τραυματισμού-και-θανάτου”. Κατηγορία, που οδήγησε σε έρευνα από πλευράς Honda. Το CAS, ισχυρίζεται πως η Honda δεν ανέφερε δύο θανατηφόρα περιστατικά –ένα το 2009 και ένα το 2013-. Η εταιρία δεν αρνείται αυτόν τον ισχυρισμό αλλά επισημαίνει πως δεν αναφέρθηκαν επειδή ήταν “προφορικές αξιώσεις”.

Από ότι καταλαβαίνουμε, κάποιοι κατασκευαστές επιλέγουν να συμπεριλάβουν αυτού του είδους προφορικές αξιώσεις που αποτελούν και την πλειοψηφία των αξιώσεων τραυματισμού-και-θανάτου στην NHTSA. Πιστεύουμε πως αυτή η πρακτική είναι ο λόγος για το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς μεταξύ του αριθμού αξιώσεων τραυματισμού-και-θανάτου που αναφέρθηκε από την Honda και αυτών που αναφέρθηκαν από άλλους κατασκευαστές.

Δήλωσε το Center for Auto Safety και συμπλήρωσε το ότι η πρακτική της Honda αλλοιώνει τα τριμηνιαία Early Warning Reports που χρησιμοποιούνται από την NHTSA για να βρεθούν πιθανά προβλήματα. Η NHTSA από την πλευρά της, επιβεβαίωσε πως είναι σε επικοινωνία με την Honda, οπότε μένει να δούμε το πώς θα εξελιχθεί το θέμα.