Avtovaz-auto-russia

Σε ελεύθερη πτώση είναι η Ρώσικη αγορά αυτοκινήτου με τις πωλήσεις νέων οχημάτων να σημειώνουν πτώση 20% τον Σεπτέμβριο, έπειτα από έναν εξίσου δύσκολο Αύγουστο κατά τον οποίο η πτώση έφτασε το 26%. Τους πρώτους 9 μήνες του έτους, οι πωλήσεις έπεσαν κατά 13% στα 1.78 εκατομμύρια οχήματα ενώ σύμφωνα με την Association of European Businesses, ένα lobby group, στον χρόνο, η πτώση θα είναι περίπου 12% αφού ένα πρόσφατο πρόγραμμα “απόσυρσης” της Ρωσικής κυβέρνησης, ελπίζει να βάλει φρένο στην συνεχή επιδείνωση.

Η AvtoVAZ-Renault-Nissan, το μεγαλύτερο group της Ρωσίας, σημείωσε πτώση της τάξης του 11% ενώ οι πωλήσεις του Volkswagen Group, του No2 της Ρωσικής αγοράς, 24%. Η Hyundai είδε τα αυτοκίνητα που πουλά να μειώνονται κατά 10%, η Toyota κατά μόλις 1% και η KIA, 19.5%. Η General Motors και η Ford, υπέστησαν το μεγαλύτερο πλήγμα με μειώσεις της τάξης του 43% και του 35% αντίστοιχα. Η μόνη εταιρία που αντιστέκεται στις τάσεις, είναι η Mercedes-Benz που σημείωσε αύξηση του 13%.